مزایای استفاده از سقف بالکن

مزایای استفاده از سقف بالکن

بالکن یکی از مکان‌هایی است که امروزه وجود آن در هر خانه‌ای مورد نیاز است و در اصل شما باید به فکر خرید خانه‌ای باشید که دارای بالکن با دیدگاه مناسب به فضای سبز یا ساختمان‌های شهری باشد. اما بعضاً ممکن است افراد نیازمند طراحی و نصب سقف بالکن باشند تا بتوانند از محیطی خصوصی لذت ببرند یا بالکن خود را در برابر اتفاقات طبیعی نظیر برف و باران مقاوم کنند؛

به هر حال شما نیازمند نصب سقف بالکن خواهید بود. به علت وجود تفاوت‌های بنیادی در بالکن‌ها، هر خانه قالب بخصوصی وجود ندارد و در اصل سقف بالکن با توجه به هر خانه و اندازه و ابعاد بالکن طراحی خواهد شد. به همین علت شما نیازمند بررسی و مشورت با متخصصین و افراد فعال در این حوزه هستید تا بتوانید سقف بالکن زیبا و البته مستحکمی را سفارش دهید.

کاری که طبعاً برای شما هزینه‌ای خواهد داشت، اما نگران نباشید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر توضیحاتی در رابطه با سقف بالکن بپردازیم و در نهایت نیز به شما یکی از ارزانترین سقف‌های بالکن را معرفی کنیم. موردی که تیم مجرب ما توانسته با بررسی و طراحی متخصصین کارکشته و وقت گذاری زیاد بر روی آن، سطحی از کیفیت را در اندازه‌ی استاندارد‌های جهانی ارائه دهد. همچنین برای سفارش انواع سقف حیاط خلوت و سقف ورودی ساختمان می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی

سقف بالکن ارزان

سقف بالکن چیست؟

در اصل سقف بالکن یکی از انواع سقف‌های معمولی می‌باشد که برای محافظ از بالکن استفاده می‌شود،اجرای سقف نورگیر برای جلوگیری از ورود آب باران و برف و تابش مستقیم آفتاب به داخل محل بالکن قرار داده می‌شود. همچنین مورد قابل توحه در رابطه با این سقف‌ها این است که می‌توانند به شدت کارایی بالکن را افزایش دهند. برای خرید انواع بارانگیر و سقف پاسیو طبقه اول  می‌توانید با پشتیبانی وبسایت یا پشتیبانی تلفنی ارتباط برقرار کنید.

انواع بالکن ساختمان

بالکن‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام نیازمند طراحی سقف بخصوص هستند، در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر انواع بالکن بپردازیم:

  • بالکن واقعی
  • بالکن سرپوشیده
  • بالکن نیم اشکوب
  • بالکن مصنوعی
  • بالکن کاذب
  • بالکن ژولیت

بالکن سرپوشیده

بالکن سرپوشیده، بیشتر شبیه یک سکوی بیرونی سر پوشیده شده است. به دیوار خارجی ساختمان وصل است و بخشی از ساختمان به شمار می آید، اما هرگز همانند یک بالکن واقعی، به سمت خارج از ساختمان امتداد نمی یابد و بیرون نمی زند. و پوشش آن را از برزنت یا پوشش پلی کربنات ساخته می شود.

بالکن نیم اشکوب

این نوع از بالکن در تفاوت با دیگر بالکن های ساختمان داخل محیط ساختمان ساخته می شود و به عنوان یک طبقه کوچک بین دو طبقه اصلی (معمولا بین طبقه همکف و طبقه اول) در یک ساختمان تعبیه میشود.

قانون بالکن در شهرداری

طبق قوانین شهرسازی و شهرداری، متراژ و ساخت بالکن ها در ساختمان های با مساحت 100 متر مربع و کمتر از آن باید سه متر مربع و در ساختمان هایی با مساحت 100 تا 200 متر مربع، بالکن احداث شود. متر بالکن حداقل 4.5 متر مربع و بالکن حداقل 6 متر در ساختمان های با مساحت 200 متر مربع و بالاتر باید وجود داشته باشد.

قیمت سقف بالکن ارزان

قیمت سقف بالکن به متریال مورد استفاده در آن بستگی دارد و در اصل زمانی که شما به فکر خرید سقف بالکن هستید اول از همه باید با مشاور و متخصصین این زمینه صحبت کنید. متخصصین ما در مرحله‌ی اول از شما رنج قیمتی مورد نظر خود را درخواست می‌کنند تا شما بتوانید بر اساس وضعیت مالی و مبلغ مورد نظر خود سقفی با کیفیت را خریداری کنید. همانطور که می‌دانید مورد اصلی در تعیین قیمت متریال مورد استفاده در ساخت آن می‌باشد که ‌می‌تواند به کل قیمت سقف بالکن را دچار تغییر کند.

مورد دیگر طراحی آن است، شرکت‌های پیشرفته مانند تیم مجرب ما سعی دارند تا با ارائه‌ی طراحی‌های مهندسی شده و البته متفاوت، گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما قرار دهند تا بتوانید بر اساس سلیقه‌ی خود سقف مورد نظر را انتخاب کنید. مواردی مانند انتخاب رنگ، شکل ظاهری سقف، متریال‌های مورد استفاده، جنس بدنه و موارد دیگری قابل تغییر هستند و بر اساس سلیقه‌ی شما تعیین خواهند شد. پس همانطور که متوجه شدید دست شما در این مورد بسیار باز است و در اصل می‌تواند سقف بالکن خود را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید و علاوه بر این از خرید سقف بالکنی ارزان لذت ببرید چرا که قیمت تعیین شده‌ی ما پایین‌ترین قیمت در بازار می‌باشد.

همجنین بخوانید: بارانگیر

سقف بالکن ارزان

مزایای استفاده از سقف بالکن

استفاده از سقف بالکن دارای مزایای متفاوتی می‌باشد که در این بخش به ذکر مهمترین آن‌ها می‌پردازیم:

داشتن شکل و ظاهر زیبا در مقایسه با دیوارهای حایل
مناسب بودن برای تمامی فصل‌های سال
شما می‌توان اسکلت سازه‌ای را انتخاب کنید
از تابش اشعه های مضر نور خورشید جلوگیری می‌کند
موجب جلوگیری از اشراف و دید مستقیم مکان‌های مجاور خواهد شد

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید اطلاعات مورد نظر خود در رابطه با بالکن، سقف بالکن و قیمت سقف بالکن را بدست بیاورید. ما سعی داریم تا با ارائه‌ی کیفیتی رقابتی، ارزانترین سقف بالکن را به شما ارائه دهیم تا از خدمات دریافتی ما راضی باشید. تیم مجرب ما از متخصصین حرفه‌ای تشکیل شده است، افرادی که در زمینه‌ی کاری خود کارکشته هستند و با داشتن چندین سال تجربه در طراحی انواع سقف‌ها مانند سقف پاسیو، سقف استخر توانسته‌اند به کیفیت بالایی دست پیدا کنند. شما می توانید جهت اجرای  انواع نورگیر سقفی  از صفحه تماس باما با کارشناسان ما در تماس باشید

2 دیدگاه برای “مزایای استفاده از سقف بالکن”

  1. رضا hy گفت:

    سلام خسته نباشید برای اجرای سقف بالکن چی خوبه استفاده کنیم؟

    1. jahangiri گفت:

      سلام وقت بخیر برای انتخاب بهترین نوع سقف برای بالکن به عوامل مختلفی مانند نوع بالکن، شرایط آب و هوایی، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *