سقف پاسیو برقی

سقف پاسیو برقی

آیا تا به حال درباره سقف برقی پاسیو چیزی شنیده‌اید؟ اصلا می دانید پاسیو چه قسمتی از خانه می گویند و استفاده از سقف های برقی در این قسمت از خانه چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

پاسیو به قسمتی از خانه گفته میشود که معمولاً در نواحی پشتی خانه قرار دارد و از آن برای نورگیری استفاده می شود معمولا طراحی منازل به طوری است که در آپارتمان ها طبقات اول دسترسی به فضای پاسیو دارند و سقف پاسیو طبقه اول برای نور دهی به این طبقه از اهمیت بیشتری برخوردار است می توانند.

بسته به سلیقه هر کس از پاسیو می توان استفاده های گوناگونی کرد بعضی از افراد ترجیح می‌دهد این فضا را به گلخانه تبدیل کنند و برخی دیگر به جای انباری از آن استفاده می کند اگر فضای پاسیو بزرگ باشد می توان در آن بسیاری از اقلام منزل را نگهداری کرد و حتی امکان کاربرد بعضی از وسایل برقی مانند لباسشویی در این فضا وجود دارد در حالت کلی می توان گفت این فضا یک فضای کاربردی است البته اگر دسترسی به آن وجود داشته باشد فضای پاسیو معمولاً در اولین طبقه ساختمان متعلق به طبقات اول می باشد هر چند ساخت پاسیو معمولاً در آپارتمان های چند طبقه رایج است اما در منازل ویلایی نیز می‌توان این فضا را طراحی کرد.

چون سقف پاسیو به فضای بیرون راه دارد بنابراین معمولا آن را با پوششی کاور می کنند بسیاری از افراد ممکن است در تابستان قسمتی از پاسیو را برای جریان هوا باز بگذارند اما در زمستان به علت باد و باران و گرد و غبار ناگزیر به بستن فضای فوقانی پاسیو هستند برای این امر به طور معمول در گذشته از شیشه های معمولی استفاده می‌ شد و باز و بسته کردن پاسیو به صورت دستی و با جابجا کردن شیشه ها انجام می گرفت اما با گذشت زمان و ورود تکنولوژی به این عرصه پوشش های مختلف برای پاسیو طراحی شد که هم باز و بسته کردن قسمت فوقانی این فضا را راحت تر میکرد که هم از لحاظ ظاهری زیباتر بود.

 

بهترین پوشش برای سقف پاسیو برقی

برای پوشاندن سقف پاسیو علاوه بر شیشه می توان از سقف کاذب، سقف پلی کربنات، سقف کاذب، سقف کوپل و طلق حبابی نیز استفاده کرد سقف نورگیر کوپل از پلی کربنات و یا ماده ای بنام اکرولیک ساخته می شود و مقاومت زیادی در برابر آسیب های محیطی دارد. از طلق حبابی نیز می توان برای پوشاندن سقف استفاده کرد این مواد با اینکه در زمستان کارایی خوبی دارند اما جنس آنها در تابستان زیاد مناسب نیست زیرا وقتی در معرض آفتاب قرار می‌گیرند تیره می شود رنگ آنها ناخوشایند می گردد

سقف های پلی کربنات از لحاظ اقتصادی مناسب هستند پلی کربنات مقاومت بالایی نیز دارد اما باید توجه داشت که استفاده از این سقف ها باعث تجمع هوای گرم در محیط می شود در نتیجه در تابستان برای استفاده مناسب نیستند زیرا پلی کربنات مانند عایق گرما عمل می کند که این امر در تابستان مزیت به حساب نمی آید.

سقف پاسیو برقی می تواند از اکثر جنس های نام برده شده تولید شود اما انتخاب اینکه کدام جنس بهترین پوشش برای سقف پاسیو برقی است به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

 

بهترین پوشش برای سقف پاسیو برقی

 

انواع سقف متحرک پاسیو

سقف پاسیو متحرک نسل جدیدی از سقف های پاسیو است که به بازار آمده است با به بازار آمدن این نوع سقف دیگر شما مجبور نیستید برای باز کردن و بستن سقف زحمت زیادی بکشید زیرا آنها به وسیله کنترل از راه دور قابل تنظیم هستند شما با تنظیم مقدار باز یا بسته بودن سقف می توانید میزان ورود نور و تهویه هوا را کنترل نمایید جنس سقف های متحرک متفاوت است بنابراین هر کس با توجه به نوع استفاده و نیز بودجه خود می تواند سقف مناسب را انتخاب نماید علاوه پاسیو این سقف ها قابلیت استفاده در فضاهایی مانند سقف حیاط خلوت، استخر، مهدها، و فضاهای بازی را دارد

جنس سقف متحرک می تواند از شیشه، پلی کربنات، آلومینیوم یا پارچه باشد که هر یک از این جنس ها مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نوع استفاده و بودجه خود می تواند درباره جنس سقف تصمیم بگیرد.

سقف متحرک پلی کربنات از صفحه های ارزان قیمت ساخته شده است این صفحه ها کم وزن و ارزان قیمت هستند و مقاومت بالایی در برابر خرابی در برابر نور خورشید دارند اسکلت فریم های پلی کربنات می تواند از آهن و آلومینیوم باشد این سقف ها برای استخرهای متحرک مناسب هستند البته باید توجه داشت که در سقف پلی کربنات همان طور که گفته شد امکان تنظیم دما به خصوص در فصل تابستان وجود ندارد و این ماده عایق صدا نیست و در برابر میعان خوب عمل نمی کند.

سقف های متحرک می توانند از جنس آلومینیوم نیز باشند این سقف ها ضد آب و مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا هستند پرده های آلومینیومی قابلیت تنظیم حرکت و شیب را دارند و ایمنی و استحکام بالایی دارند. آلومینیوم با اینکه مقاومت بالایی در برابر تغییرات محیطی مانند آفتاب و باد دارد اما در هنگام تگرگ سر و صدای زیادی ایجاد می کند و ممکن است در برابر تگرگ های شدید آسیب نیز ببینند.

سقف های متحرک شیشه ای به شما اجازه می دهند که از نور طبیعی استفاده کنید و نورگیر سقفی خوبی هستند، متحرک بودن آنها قابلیت تنظیم دما و ورود و خروج هوا را می دهد سقف های شیشه ای زیبا هستند و با استفاده از آنها امکان دیدن فضای بیرون را نیز دارید. انواع سقف های شیشه ای ظاهر ی زیبا و به روز دارند و از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار هستند اما این شیشه ها حالت ذره بینی دارند و هنگام تابش شدید آفتاب باعث تجمع گرما و در مواردی ایجاد آتش سوزی می شود بنابراین گاها طراحان از یک پوشش پارچه ای نیز روی این سقف استفاده می کنند.

سقف متحرک پارچه ای نیز ظاهری شیک و مدرن دارد و فضای زیرین خود را از اشعه ماوراء بنفش حفظ می کند اما شما نمی توانید به وسیله سقف های پارچه ای فضای بیرون را مشاهده کنید جنس این پارچه ها معمولاً از پلی استر و پوشش pvc است و در رنگ های مختلف تولید می شوند.

 

قیمت سقف پاسیو متحرک برقی

با توجه به اینکه قیمت های متحرک بسته به جنس مورد استفاده و ابعادی که قرار است در آن استفاده شود متفاوت است بنابراین برای اجرای سقف نورگیر سقفی و تعیین دقیق قیمت سقف متحرک می توانید به نمایندگی های معتبر فروش آن مراجعه نمایید و توضیحات بیشتری را در این زمینه دریافت کرده و بهترین انتخاب را با توجه به فضای خود داشته باشید.

 

قیمت سقف پاسیو متحرک برقی

خرید سقف پاسیو برقی از شرکت نورگیر ساز

شركت نورگير ساز داراى دو دهه تجربه در زمينه توليد و طراحى و اجرای تخصصی انواع سقف پاسیو  و سقف پاسیو برقی مي باشد.تیم متخصص نورگیرساز در سراسر ايران پروژه هاى مختلف انجام داده و در حال حاضر پروژه مختلفی در شهرستان ها در حال انجام می باشد. کیفیت و جنس نورگيرها در حالت ایده آل طراحی و تولید می شود. درمطلب بالا در مورد سقف پاسیو برقی صحبت کردیم . اما نگران نباشید در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید نسبت به بودجه مد نظر خود نورگیر مناسب را انتخاب و خریداری کنید. کافیست از طریق 09121261792 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *