بررسی کامل نورگیر سقفی پذیرایی

بررسی کامل نورگیر سقفی پذیرایی

امروزه انواع سقف کاذب در داخل خانه ها دیده می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. یکی از این موارد نورگیر سقفی است که می توان آن را در قسمت های مختلفی نصب کرد. یکی از بهترین کاربرد های نور گیر سقفی در مکان ها مختلف برای نصب نورگیر سقفی، پذیرایی خانه است که می توانید میزان نورگیر در آن را به خوبی افزایش دهید. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در ساختمان های امروزی وجود دارد کمبود نور است. با استفاده از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی می توانید این مشکل را به صورت ریشه ای حل کنید.

مزایای نورگیر سقفی برای پذیرایی چیست؟

دلایل زیادی برای اجرای سقف نورگیر و سقف پاسیو در پذیرایی خانه وجود دارد که باید این موارد را به خوبی بررسی کنید. مهم ترین کاربرد این سازه، دریافت مستقیم و فراوان نور محیط است که باعث روشنایی هر چه بیشتر محیط خانه ها می شود. مسلما اگر بتوانید میزان نورگیر خانه خود را بیشتر کنید، نتیجه آن نیز برای شما بهتر خواهد بود و اقامت راحت تری را در خانه خود تجربه خواهید کرد. مزیت بعدی که در این سازه دیده می شود،‌ تهویه درست و اصولی در خانه است. همانطور که می دانید،‌ وجود هوای تازه در خانه حس فوق العاده ای را در شما به وجود خواهد آورد. اگر حس می کنید که تهویه خانه شما ضعیف است، به کار بردن نورگیر سقفی پذیرایی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در برخی از خانه ها مقدار رطوبت در داخل خانه بسیار زیاد است که ساکنان خانه را اذیت خواهد کرد. در چنین وضعیتی می توان از نورگیر سقفی استفاده کرد و مقدار رطوبت را در داخل خانه به کمترین حد ممکن رساند. با توجه تامین نور و تهویه مناسب، استفاده از سقف حیات خلوت و نورگیر سقفی می تواند محیط خوبی برای رشد انواع گیاهان فراهم کند. خوشبختانه در مدل های جدید مانند سقف پاسیو و سقف کوپل، زیبایی خاصی در محصولات به وجود آمده است که شما هم می توانید از این مورد به صورت ویژه برخوردار شوید. در واقع وجود این سازه ها باعث زیبایی بیشتر محیط خانه می شود و شرایط فوق العاده ای را در آن ایجاد خواهد کرد.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی مناسب اتاق خواب

نورگیر سقفی پذیرایی

انواع نورگیر سقفی پذیرایی جدید

نورگیر سقفی پذیرایی، راهی خلاقانه برای روشن‌تر کردن و دلبازتر کردن این فضای مهم در خانه است. نورگیرها با جذب نور طبیعی، حس طراوت و شادابی را به ارمغان می‌آورند و فضای پذیرایی را دلنشین‌تر می‌کنند.

در این بخش مطلب، به معرفی انواع نورگیر سقفی پذیرایی جدید می‌پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می‌کنیم. همچنین نکاتی را در مورد انتخاب نورگیر سقفی مناسب ارائه می‌دهیم.

با ما همراه باشید تا با دنیای جذاب نورگیرهای سقفی آشنا شوید!

نورگیر سقفی ثابت:

این نوع نورگیر، یک پنجره ثابت است که در سقف تعبیه می‌شود.

نورگیر سقفی متحرک:

این نوع نورگیر، قابلیت باز و بسته شدن دارد و می‌توان از آن برای تهویه هوا نیز استفاده کرد.

نورگیر سقفی تونلی:

 این نوع نورگیر، یک لوله شیشه‌ای یا پلاستیکی است که نور را از سقف به داخل فضای پذیرایی هدایت می‌کند.

ساختار نورگیر سقفی چگونه است

به صورت کلی نورگیر سقفی یک سازه فوق العاده برای ساختمان ها است که با استفاده از آن می توانید حس وحال بهتری را در خانه تجربه کنید. ساختار نورگیر سقفی از موارد مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها نقش خاصی در آن دارند. در حال حاضر استفاده از پی وی سی و پلی کربنات در نورگیر سقفی بسیار مرسوم است و در محصولات مختلف می توان این مواد اولیه را مشاهده کرد. با این حال نورگیر سقفی پلی کربناتی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 سقف پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مخرب محیطی است که به همین علت به عنوان یک ماده اولیه فوق‌العاده برای ساخت انواع مختلف سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین امکان نصب نورگیر سقفی نیز بسیار آسان است و می توان در سریع ترین زمان ممکن این کار را انجام داد. این سازه بسیار سبک وزن است که در نتیجه به راحتی جابجا خواهد شد. با توجه به اینکه ساختار نورگیر سقفی از مواد مختلفی تشکیل شده است، طول عمر مفید آن نیز بسیار زیاد است و می توان تا مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد.

برخی دیگر از این سازه ها از جنس فایبرکلاس هستند که در سال های اخیر تعداد زیادی از آنان را می بینید. فایبرگلاس هم یک ماده اولیه باارزش است که به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر با به کار بستن انواع مختلف نورگیر سقفی می توانید از تمامی مزایای آن بهره مند شوید. به کار بردن سقف کاذب می تواند در هنگام اتفاقاتی مانند زلزله بسیار مفید باشد و میزان خطرات احتمالی را کاهش خواهد داد.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی مدرن

نورگیر سقفی پذیرایی

نورگیر ساز؛ مجری برتر انواع سقف های کاذب

امروزه سقف های کاذب بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی همچون نورگیر حبابی در داخل خانه ها و ساختمان ها به طور گسترده اجرا می شوند. شرکت نورگیرساز به عنوان مجری انواع نورگیرها، به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن، انواع سقف های کاذب را در داخل خانه خود اجرا کنید. نیروهایی که در این مرکز مشغول به کار هستند مهارت بسیار زیادی دارند و اجرای سقف  نورگیر را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما انجام خواهند داد. نورگیر ساز تلاش می کند خدمات خود در این زمینه را با قیمت مناسبی ارائه دهد.جهت انجام انواع نورگیر سقفی  سقف پاسیو طبقه اول استعلام قیمت می توانید با شماره: 09121261792 تماس حاصل فرماید.

سوالات متداول بررسی کامل نورگیر سقفی پذیرایی