چه عواملی بر قیمت انواع سقف بالکن تاثیر گذار است؟

چه عواملی بر قیمت انواع سقف بالکن تاثیر گذار است؟

بالکن ها از مهم ترین فضاها در هر سازه هستند که وجود آن مخصوصا در سازه های بلند مرتبه بسیار ضروری است. اما از این قسمت معمولا رطوبت و گرد و غبار به داخل سازه ها نفوذ می کند که برای جلوگیری از این کار از انواع سقف بالکن برای پوشش آن استفاده می شود.

سقف بالکن

معمولا وجود بالکن ها برای سازه ها نقش مهمی داشته و بیشتر سازه ها به این فضا مجهز هستند. اما نفوذ رطوبت و گرد و خاک از بالکن ها باعث ایجاد آسیب به نمای بیرونی سازه ها و تخریب داخلی آن می شود و بیشتر سقف این قسمت ها را دچار آسیب های شدید می نماید. به همین دلیل امروزه تولید کنندگان اقدام به طراحی و ساخت پوشش هایی برای این قسمت نموده اند که باعث بهره وری بیشتر این فضا برای ساکنان و ممانعت از تخریب نمای سازه می شود. انواع سقف بالکن با متریال های مختلف با هزینه های مختلفی همراه است که باعث می شود تا بیشتر افراد بتوانند با توجه به سرمایه خود از انواع این پوشش ها برای بالکن خود استفاده نمایند.

همچنین بخوانید: عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی بازشو

قیمت انواع سقف بالکن

انواع سقف بالکن

سقف بالکن تراس مانع از نفوذ رطوبت و نور خورشید به داخل این فضا می شود و جایگاهی مناسب برای استفاده بهینه از تمامی قسمت های هر سازه فراهم می نماید. بسته به این که ساکنان سازه ها علاقمند استفاده از بالکن به چه عنوان در فضای سازه خود باشند می توان از انواع سقف بالکن برای پوشش این قسمت استفاده نمود.

نورگیر سقفی و نورگیر حبابی

نورگیرسقفی و نورگیر حبابی از مهم ترین متریال هایی هستند که امروزه برای پوشش سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو و در مواردی سقف بالکن مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن از این نورگیرها می توان به عنوان سقف استخر نیز به خوبی استفاده نمود و از ورود آلودگی به این فضا نیز جلوگیری به عمل آورد. آب بندی نمودن کل سقف با استفاده از چسب های مخصوص باعث دوام و ماندگاری بیشتر انواع سقف بالکن با این متریال می شود.

سقف کاذب بالکن

همانطورکه میدانید معمولا بالکن ها بدون سقف می باشند اما در برخی مواقع برای کاربردی تر کردن بالکن افراد مجبور هستند که برای آنها سقف کاذب نصب کنند. کاربرد این نوع از سقف های کاذب در بالکن برای جلوگیری از وزش باد وبارش باران در بالکن میشود شما می توانید با یک طراحی عالی در چیدمان تراس و یا بالکن خود و گذاشتن یک سقف کاذب مناسب، محیطی مناسب برای استفاده در طول تابستان برای خود جهت صرف چای، مطالعه و گذراندن ساعاتی از روز برای استفاده از هوای خنک در منزل ایجاد کنید.

همچنین بخوانید: طراحی و تولید انواع سقف نورگیرحبابی

قیمت انواع سقف بالکن

سقف پلی کربنات

استفاده از متریال های مقاوم باعث می شود تا عمر و مقاومت این سقف ها بیشتر شده و هزینه های کمتری برای تعمیر و نگهداری آن ها پرداخت شود.  سقف پلی کربنات امروزه در تولید نورگیرها دارای جایگاه بسیار مهمی بوده و از آن در انواع نورگیر کوپل  استفاده می شود. مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و طبیعی، عایق صوتی و حرارتی، مقاوم در برابر نور خورشید و بسیاری موارد دیگر از مهم ترین دلایل استفاده از این متریال است.

سقف بارانگیر

 در بعضی از بالکن ها که بیشتر در سازه های بلند مرتبه وجود دارند برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل بالکن از بارانگیر با متریال های مختلف استفاده می شود. نصب راحت این بارانگیرها با اتصال یک پایه  به قسمت بالای بالکن انجام شده و هزینه کمتری به همراه دارد. از این نوع بارانگیر علاوه بر بالکن ها می توان در سقف ورودی ساختمان نیز استفاده نمود.

سقف کناف بالکن تراس

سقف کناف نوعی سقف کاذب است که از ورق‌های گچی و سازه‌های فلزی ساخته می‌شود.توجه داشته باشید برای انتخاب سقف کاذب مناسب برای بالکن
باید به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری بالکن، شرایط آب و هوایی منطقه، و بودجه مورد نظر توجه کرد.

همچنین بخوانید: قیمت انواع بارانگیر

قیمت انواع سقف بالکن

 سقف های شیشه ای سقف بالکن

علاوه بر متریال های گفته شده برای این قسمت ها می توان از متریال های دیگر نظیر چوب و یا شیشه و  یا … نیز استفاده نمود. شیشه های مصرفی در این سقف ها از نوع دو جداره بوده و بسیار مقاوم هستند. علاوه بر آن این متریال ها با طراحی و شکل های ویژه بر جلوه ی سازه شما افزوده و ایجاد زیبایی بصری بیشتری می نماید.

سقف PVC تراس و بالکن

سقف PVC نوعی سقف کاذب است که از ورق‌های پلی وینیل کلرید (PVC) ساخته می‌شود. این سقف‌ها به دلیل ویژگی‌های مختلفی مانند سبکی، مقاومت در برابر رطوبت و ضربه، و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای سقف بالکن هستند.

مزایای استفاده از انواع  پوشش برای سقف بالکن

  • سرعت و سهولت در اجرا
  • تنوع متریال و تنوع در قیمت
  • دقت زیاد در نصب
  • انعطاف پذیری بالا متناسب با هر نوع معماری
  • عایق بودن نسبت به رطوبت، صدا و حرارت
  • مستحکم در برابر عوامل محیطی و طبیعی
  • عمر طولانی و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی
  • ضد حریق
  • زیبایی و دکوراتیو نمودن نمای بیرونی سازه

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

قیمت انواع سقف بالکن

عوامل موثر بر قیمت سقف بالکن

مانند هر نوع سازه دیگر عوامل مختلفی بر قیمت انواع سقف بالکن تاثیر گذار است. تنوع در قیمت ها باعث می شود تا همه گروه ها به سادگی بتوانند از این پوشش ها برای فضاهای سازه خود استفاده نموده و از کارایی آن بهره مند شوند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع سقف بالکن می توان به این موارد اشاره نمود.

  • متریال پایه و سقف بالکن، برای پایه هایی می توان از انواع فلزات گالوانیزه و آلومینیوم استفاده نمود. متریال پوشش نیز می تواند در انواع طلق پلی کربنات، پلکسی و یا پارچه های ضد آب باشد.
  • ابعاد و اندازه بالکن
  • کیفیت متریال مصرفی
  • باز شوندگی یا ثابت بودن سقف
  • طراحی و شکل سقف بالکن
  • نوسانات بازار ارز و قیمت آهن در بازار

چنانچه قصد اجرای سقف نورگیر  در بالکن  خود را داشتید نورگیر ساز  طراح ومجری در انواع مختلف نورگیر  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی  به شما عزیزان می باشند. کافیست فقط با شماره : 09121261792 تماس حاصل فرماید.

قیمت انواع سقف بالکن

سوالات متداول چه عواملی بر قیمت انواع سقف بالکن تاثیر گذار است

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع سقف بالکن می توان به این موارد اشاره نمود. متریال پایه و سقف بالکن، برای پایه هایی می توان از انواع فلزات گالوانیزه و آلومینیوم استفاده نمود. متریال پوشش نیز می تواند در انواع طلق پلی کربنات، پلکسی و یا پارچه های ضد آب باشد. ابعاد و اندازه بالکن کیفیت متریال مصرفی باز شوندگی یا ثابت بودن سقف طراحی و شکل سقف بالکن نوسانات بازار ارز و قیمت آهن در بازار
نورگیر سقفی و نورگیر حبابی سقف کاذب بالکن سقف پلی کربنات سقف بارانگیر سقف های شیشه ای سقف بالکن
سرعت و سهولت در اجرا تنوع متریال و تنوع در قیمت دقت زیاد در نصب انعطاف پذیری بالا متناسب با هر نوع معماری عایق بودن نسبت به رطوبت، صدا و حرارت مستحکم در برابر عوامل محیطی و طبیعی عمر طولانی و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی ضد حریق زیبایی و دکوراتیو نمودن نمای بیرونی سازه

4 دیدگاه برای “چه عواملی بر قیمت انواع سقف بالکن تاثیر گذار است؟”

  1. فریبا روحانی گفت:

    سلام وقت بخیر خیلی مطلب خوبی بود ممنون!

    1. جهانگیری گفت:

      سلام ارادت نظر لطف شماست
      جهت مطالب بیشتر با نورگیر سازهمراه باشید.

  2. حمید خطیب دماوندی گفت:

    سلام خسته نباشید بهترین متریال سقف کاذب برای بالکن شما چی پیشنهاد می دید!

    1. جهانگیری گفت:

      سلام ارادت استفاده از متریال بستگی به شما بستگی دارد نورگیر ساز بهترین مترال را برای انواع نورگیر برای شما مشتران عزیز در کمترین زمان ساخته واماده نصب میکند. کافیست با شماره: 09121261792 در ارتباط باشید.ج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *