ایده برای سقف حیاط خلوت

ایده برای سقف حیاط خلوت

طراحی های نوین برای سقف حیاط خلوت

در دنیای امروزی دکوراسیون منازل اهمیت بسیاری دارد، حیات خلوت بخشی از بیشتر خانه ها است که ساکنین در آن به استراحت یا تفریح می‌پردازند. افراد زیادی برای این که بتوانند زیبایی حیاط خلوت های خود را بیشتر کنند، به سراغ استفاده از انواع سقف نوین می‌روند. این سقف های معمولا اندازه مشخصی ندارند و شما می‌توانید با توجه به مساحت مورد نظر خود آن ها را خریداری نمایید. از انواع جدید سقف های نوین برای دلنشین تر کردن حیاط خلوت می‌توان به سقف پاسیو اشاره کرد. این سقف برای استفاده از نور طبیعی و جریان هوا تعبیه شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع ایده برای سقف حیاط خلوت آشنا شوید.

چرا باید به سراغ طراحی سقف برای حیات خلوت خود برویم

همانطور که گفته شد استفاده از ایده های سقف حیاط خلوت بیشتر برای زیبایی استفاده می شود. با این حال استفاده از برخی از این سقف ها کاربردهای متنوعی نیز دارد که در این بخش با برخی از آن ها آشنا می شویم. ایجاد کردن سقف در حیاط خلوت های باعث می شود تا از حشرات و پرندگان مزاحم، زمان استراحت شما را با دشواری روبرو نکنند. همچنین امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی میتوان به جای ساخت خانه با مصالح سنتی از کانکس نیز استفاده کرد.
همچنین داشتن یک سقف برای حیاط خلوت باعث می شود تا یک نوع عایق حرارتی برای خانه خود ایجاد کنید که دمای داخل خانه را متعادل نگه می دارد. به همین دلیل مصرف انرژی خانه شما تا حد زیادی کاهش می یابد. با نصب کردن سقف بر روی حیاط خلوت خود، می توانید از این بخش از خانه خود در برابر باران و برف دور نگه دارید. در بخش های بعدی به معرفی برخی از ایده های سقف حیاط خلوت مانند سقف کاذب می پردازیم.

همچنین بخوانید: قیمت سقف کاذب طرح دار

سقف حیاط خلوت

معرفی برخی از مدل های سقف حیات خلوت

امروزه ایده ها و طرح های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می‌توانید سقف حیاط خلوت خود را با استفاده از آن ها بپوشانید. هر یک از طرح ها و ایده ها ویژگی های خاص خود را دارند که می‌ توانید با توجه به شرایط خانه خود از آن ها استفاده کنید. برخی از ایده ها و طرح های سقف حیاط خلوت به شرح زیر هستند:

  • _نورگیر سقفی
  • _نورگیر حبابی
  • _سقف پاسیو طبقه اول
  • _سقف ورودی ساختمان
  • _سقف بارانگیر
  • _سقف کاذب
  • _سقف استخر
  • سقف کوپل

معرفی سقف کاذب برای حیاط خلوت منازل

سقف کاذب یکی از گزینه های جذاب برای حیاط خلوت منازل می باشد. این نوع سقف کاملا با توجه به نیازهای مشتریان ایجاد می شوند، به طوری که می توانید تمامی ویژگی های آن را شما مشخص کنید. در طراحی سقف های کاذب حیاط خلوت از جنس های مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به پلاستیک اشاره کرد. از ویژگی های نصب سقف کاذب در حیاط خلوت می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و امکان شستشو و تعمیر آسان اشاره کرد. استفاده از سقف های کاذب به مشتریانی توصیه می شود که قصد دارند با هزینه کم به زیبایی حیاط خلوت خود بیافزایند.

همچنین بخوانید: سقف کاذب حیاط خلوت در شرق تهران

سقف حیاط خلوت

معرفی سقف یا نورگیر حبابی برای حیاط خلوت منازل

یکی دیگر از انتخاب های رایج برای مسقف کردن حیاط خلوت ها، استفاده از نورگیر حبابی یا همان سقف حبابی است. مهم ترین ویژگی این نوع سقف ها، کیفیت عالی ساختشان است که می توانید تا مدت ها بدون نیاز به تعمیر از آن ها استفاده کنید. معمولا سقف کوپل از دو بخش تشکیل شده می باشد که بخش اول آن از جنس فایبرگلاس ایجاد شده است. به همین دلیل این سقف های مقاومت بالایی در برابر ضربه و آب دارد.

بخش دوم نورگیرهای حبابی که همان حباب ها هستند، از اکرولیک ساخته شده اند. مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود از دو نوع ثابت و متحرک این سقف، یکی را برای حیاط خلوت خود سفارش دهند. استفاده از نورگیر حبابی بیشتر بر روی استخر حیاط خلوت رایج است.

با نصب سقف مناسب، حیاط خلوت خود را دلنشین تر کنید

استفاده از ایده ها و طرح های متنوع امروزی برای مسقف کردن حیاط خلوت خانه خود به تمامی خانه دارن توصیه می شود. شما می توانید با هزینه کم با توجه به انتخاب خود، از کاربردهای سقف حیاط خلوت و زیبایی آن بهره مند شوید. از کاربردهایی که مشتریان را به مسقف کردن حیاط خلوت خود ترغیب می کند، می توان به جلوگیری از ورود حشرات به داخل خانه، جلوگیری از بیرون رفتن دمای داخل خانه و نورگیر طبیعی اشاره کرد.

قیمت پوشش سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت یک نوع پوشش سقی است از آنها در اجرای سقف نورگیر سقف پاسو نورگیر کوپل استفاده می شوند.
قیمت این سقف ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

عوامل موثربر قیمت گذاری سقف حیاط خلوت

  • ابعاد نورگیر سقف حیاط خلوت
  • متریال مورد نیاز در نورگیر سقف مانند سقف پلی کربنات در سقف حیاط خلوت
  • ضخامت نورگیر سقف حیاط خلوت
  • نحوه طراحی سقف حیاط خلوت
  •  نورگیر با قابلیت باز بسته شدن برای تهوی هوا

چنانچه قصد اجرای سقف پاسیو طبقه اول ودیگر نورگیر های موجود دارید میتوانید با شماره: 09121261792  با کارشناسان نورگیر ساز در ارتباط باشید.

سوالات متداول ایده برای سقف حیاط خلوت