سقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت

سقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت

سقف حیات خلوت به عنوان یکی از سقف های کاذب،‌ نقش بسیار مهمی در فضای خانه ایفا می کند که می توان کاربردهای زیادی را با استفاده از آن به دست آورد. این سازه به به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، در بسیاری از موارد به صورت ویژه استفاده خواهد شد. برای ایجاد سقف حیات خلوت می توان از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی به خوبی استفاده کرد. با توجه به شرایط خاصی که در این سازه وجود دارد، شما می توانید آن را با قیمت و شرایط مناسبی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

انواع مختلف سقف پاسیو و حیات خلوت

با توجه به کارایی های زیادی که در سقف حیات خلوت وجود دارد، بسیاری از مردم در خانه های خود از آن استفاده می کنند. این پوشش ها می توانند از مواد مختلفی همچون فایبرگلاس یا پلی کربنات تشکیل شده باشند. میزان مقاومت سقف پلی کربنات، ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه است که یک آمار فوق العاده به شمار می‌آید.

همچین به غیر از این مورد، پلی کربنات دارای خاصیت ارتجاعی است ک به همین علت به حالت نشکن نیز در می آید. با توجه به اینکه این ماده در برابر اشعه ماورابنفش بسیار مقاوم است، می توان از آن به صورت گسترده در ساختار سقف استخر و سقف پارکنیگ نیز استفاده کرد. با این توضیحات، استفاده از سقف حیات خلوت پلی کربناتی یک گزینه جذاب برای شما خواهد بود. یکی دیگر از انواع مختلف سقف پاسیو، نورگیرکوپل است که استفاده از آن در سال های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

اجرای نورگیر سقفی با قیمت ارزان

مدتی است با توجه به افزایش جمعیت و روی اوردن مردم به آپارتمان نشینی کاربرد نورگیرها به ویژه در پروژه های عمرانی و ساختمان سازی، اجرا ونصب این محصولات افزایش پیدا کرده است.
شرکت های مختلفی مانند نورگیر ساز بهترین تواید کننده انواع نورگیر نیز در این راستا انواع مختلف از نورگیر مانندسقف حیاط خلوت را تولید و به فروش می رساند. از اصلی ترین کاربرد انواع مختلف از نورگیرها به ویژه نورگیر حبابی می توان به زیبایی سقف ها و افزایش روشنایی اشاره کرد.

ارزان ترین پوشش سقف درمیان نورگیرها کدام است؟

سقف حیاط خلوت جز پرفروش ترین و ارزانترین سقف های کاذب است .
از ویژگی نورگیر سقفی و سقف حیاط خلوت که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و همین امر کارایی آن را افزایش داده است. از جمله مهمترین ویژگی های نورگیرها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:
-قیمت مناسب وبه صرفه
-محکم بودن
-عایق بودن
-شفاف بودن
-نصب سریع آسان

همچنین بخوانید:طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت ارزان

اجرای سقف حیاط خلوت با متریال درجه یک همراه با اجرای یک دریچه باز شو برای تهویه هوا سقفحیاط خلوت علاوه بر افزایش زیبایی سقف از استحکام بالایی برخوردار هستند..
این کار همراه با آب بندی و رنگ آمیزی درجه یک توسط نصبان حرفی نورگیر ساز در سریع ترین زمان ممکن اجرا میشود..

پایه این سازه از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که به همین علت این سازه یک عایق مناسب برای سرما و گرما نیز به شمار خواهد آمد. برای قسمت سقف در ای سازه از ورق اکریلیک یا همان پلی گلاس استفاده شده است که انتقال نور را در بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهند داد. زیبایی ورق اکریلیک نسبت به محصولات پلی کربناتی بیشتر است و به صورت کامل آب بندی در آن صورت خواهد گرفت.

خوشبختانه این نورگیرها قابلیت باز شدن دارند که این ویژگی باعث ایجاد تهویه درست و حرفه ای خواهد شد. این قابلیت باز شدن سبب می گردد تا امکان شستشو نیز برای شما به راحتی فراهم گردد. در صورتی که شما بتوانید حیات خلوت خود را مسقف کنید، بر متراژ مفید خانه شما هم افزوده می شود و کاربردهای مختلفی از حیات خلوت خواهید داشت.

قوانین مربوط به اجرای سقف حیات خلوت ارزان

با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی برخی از افراد در سطح مناسبی قرار ندارد، امکان فروش سقف حیات خلوت ارزان نیز فراهم شده است. در واقع قیمت نهایی برای این افراد تا جایی که امکان دارد کاهش پیدا کرده است تا شما هم بتوانید از بهترین قیمت ها در این مورد برخوردار شوید. زمانی که شما اقدامات اولیه برای اجرای سقف حیات خلوت را انجام دادید، باید حتما قوانین مربوطه به این بخش را هم رعایت کنید مشکلات بعدی برای شما ایجاد نشود. چنانچه ساختمان شما جنوبی است، باید طبقات ساختمان به حیات اصلی ساختمان راه داشته باشند. همچنین در این حالت باید تمامی دیوارهای جانبی هم به صورت کامل نماسازی شوند تا زیبایی لازم را به وجود بیاورند.

در صورتی که زیربنای ساختمان بالای ۲۰۰ متر باشد، حتما باید مساحت حیات آن حداقل ۶ متر باشد و سقف حیات خلوت بر روی آن به خوبی اجرا شود. این معیار برای زمین هایی که زیر ۲۰۰ متر هستند متفاوت است و باید حداقل ۳ متر مربع از فضا به عنوان حیات خلوت در نظر گرفته شود. با توجه به قوانین ویژه ای که در ساخت نورگیر سقفی وجود دارد، بهتر اس که قبل از شروع کار از تمامی این موارد اطمینان حاصل کنید تا بعدا با شهرداری به مساله نخورید. با یک بررسی ساده می توان به این نکته پی برد که اجرای سقف حیات خلوت می تواند امکان بهره برداری از یک محیط بلااستفاده را برای شما فراهم کند.

همچنین بخوانید: طراحی پوشش سقف حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت

سخن آخر
ایجاد سقف ورودی ساختمان و سقف حیات خلوت باعث می شود که فضای ساختمان شما زیباتر دیده شود و نورگیری بهتری را تجربه کنید. با توجه به این که اجرای این موارد یک کار تخصصی است، بهتر است که انجام آن را به تیم نورگیرساز بسپارید تا این کار را در بالاترین کیفیت ممکن برای شما به انجام برسانند. تمامی اصول و قوانین مربوط به اجرای سقف حیات خلوت رعایت می شود پس نگران این موضوع نباشید. اگر شما  شرایط لازم برای اجرای این طرح را دارید، به سرعت با کارشناسان نورگیرساز طریق شماره: 09121261792 تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

سوالات متداول سقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت