سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

امروزه انواع مختلفی از سقف های سبک مانند نورگیر سقفی و سقف حیات خلوت در خانه ها اجرا می شوند که هر کدام از آن ها دارای شرایط خاص خود هستند. با توجه به فواید زیادی که سقف حیات خلوت دارد، میزان درخواست ها برای نصب آن به طور گسترده ای افزایش یافته است. خوشبختانه اجرای سقف کاذب حیات خلوت در شرق تهران به صورت ویژه انجام می شود و کسانی که به آن نیاز دارند می توانند در اولین فرصت ممکن برای اجرای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

سقف کاذب حیات خلوت چه فوایدی دارد

سقف کاذب حیات خلوت یک سازه مناسب است که نقش بسیار مهمی در میزان نورگیر ساختمان ها دارد. این مورد به خصوص در ساختمان های چند طبقه از اهمیت بالاتری برخوردار است. فضای حیات خلوت به صورت اختصاصی به طبقه اول تعلق دارد ولی باید بقیه واحدهای ساختمان نیز نور لازم برخوردار باشند. به همین علت ایجاد سقف کاذب در حیات خلوت می تواند این مساله را حل کند و میزان نورگیر را در سایر واحدها نیز به طور موثری افزایش دهد. در سال های اخیر نیز شاهد آن هستیم که استفاده از سقف حیات خلوت به طور موثری افزایش پیدا می کند.

سقف پاسیو و نورگیری حبابی نیز می توانند همانند سقف حیات خلوت مانع از دست رفتن گرما باشند. در واقع این موارد به عنوان یک عایق حرارتی نیز عمل می کنند و مانع از دست رفتن حرارت در محیط خانه هستند.

سقف حیات خلوت باید فضایی را برای تهویه داشته باشد که در این مورد خاص معمولا از نمونه های بازشو استفاده می کنند. با توجه به توضیحات مهمی که در اینباره داده شد، به شما توصیه می کنیم که در اولین فرصت ممکن برای ایجاد سقف کاذب حیات خلوت اقدام کنید. با احداث این سازه می توانید از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل خانه جلوگیری کنید و محیط خانه را پاک و تمیز نگهدارید.

همچنین بخوانید: سقف ورودی ساختمان

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

بهتر است که تمامی این موارد را به صورت جدی در نظر بگیرید و در ساخت و اجرای سقف حیات خلوت آن ها را رعایت کنید. مواد به کار رفته برای ساخت سقف حیات خلوت بیشتر از پلی کربنات است که باعث جذابیت هر چه بیشتر آن می شود. با توجه به مواردی که به شما گفته شد، بهتر است که هر چه سریع تر این سازه را نصب کنید و از مزایای ویژه آن ببرید.

انواع مختلف سقف کاذب حیات خلوت

با توجه به توضیحات جامعی که به شما داده شد، حتما به اهمیت ویژه سقف حیات خلوت پی برده اید. سقف حیات خلوت شامل موارد مختلفی است که چند مورد از مهم ترین آن ها را بررسی می کنیم.

  • -سقف  کاذب حیات خلوت پلی کربناتی
  • -سقف کاذب حیاط خلوت پاسیو
  • -سقف کاذب حیات خلوت حبابی
  • -سقف کاذب حیات خلوت فایبرگلاس

هر کدام از این سقف ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. پوشش پلی کربناتی یکی از رایج ترین نوع سقف کاذب است که در سال های اخیر نیز استفاده از آن زیاد شده است. در پوشش های حبابی انتقال نور با بالاترین کیفیت ممکن اتفاق می افتد و این موضوع می تواند کمک زیادی به شما کند. برای احداث سقف ورودی ساختمان و بارانگیر نیز می توان از این مورد به صورت ویژه استفاده کرد. زیبایی نورگیر حبابی نسبت به نمونه پلی کربناتی به خوبی دیده می شود و آب بندی در آن نیز به بهترین شکل ممکن اتفاق می افتد. پوشش فایبرگلاس نیز شباهت بسیار زیادی به پلی کربنات دارد و به صورت کلی شبیه به آن است و فقط در جزئیات با آن تفاوت دارد. با توجه به اینکه برای ایجاد نورگیر های سقفی متریال متفاوتی وجود دارد، شما می توانید از بین آن ها خرید خود را به صورت ویژه انجام دهید.

سقف کاذب حیاط خلوت پاسیو

سقف پاسیو را می توان از جنس پلی کربنات و یا پلکسی گلاس بوده نسبت به بودجه و درخواست مشتری سقف پاسیو را می توان هم به صورت ثابت با قابلیت بازشو برای تهویه هوا توسط نورگیر ساز با بهترین متریال وقیمت مناسب اجرا کرد.
نکته مثبت ورق های پلی کربنات این است نورگیر ها ضد UV بوده و باعث جلوگیری از بروز مضرات یووی بوده

اجرای سقف کاذب حیات خلوت را به نورگیرساز بسپارید

اگر می خواهید که تمامی مراحل مربوط به ساخت و اجرای سقف حیات خلوت با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود، بهتر است که آن را به نورگیرساز بسپارید. این مجموعه با سال ها تجربه درخشان در زمینه اجرای سقف پارکینگ، نورگیر سقفی و انواع مختلف سقف های کاذب،‌ در کوتاه ترین زمان ممکن سازه مورد نظر شما را ایجاد خواهد کرد. با توجه به شرایط ویژه ای که در این بخش وجود دارد، به شما توصیه می کنیم که در اولین فرصت ممکن از اجرای سقف کاذب خود را آغاز نمایید. در صورتی که سوالات ذهن شما را درگیر کرده است، با کارشناسان نورگیرساز با شماره تماس 09121261792 در ارتباط باشید ،تا راهنمایی های لازم در این زمینه را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهند و به پاسخ تمامی سوالات خود دست پیدا کنید. خدمات نورگیرساز در شرق تهران به صورت ویژه ارائه می شود که به همین علت قیمت های مناسبی نیز برای خدمات در نظر گرفته شده است.

2 دیدگاه برای “سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران”

  1. همتا گفت:

    سلام وقت بخیر من برای حیاط خانه میخواهم سقف بزنم سوال من این است که سقف حیاط خلوت در تهرانپارس هم انجام میدهید.ممنون میشم جواب دهید.

    1. jahangiri گفت:

      سلام وقت شماهم بخیر بله : مجموعه نورگیر ساز اجرای سقف حیاط خلوت را در تمام نقاط تهران انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *