عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی

عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی

برای این که بتوان در تمام قسمت های سازه از نور طبیعی در طول روز بهره برد از نورگیر استفاده می شود. استفاده از نورگیرها به دلیل زیبایی بصری که بر روی بام سازه ها ایجاد می نماید امروزه در میان افراد بسیار محبوبیت یافته است. تنوع این نورگیرها باعث ایجاد تنوع در قیمت این محصولات می شود. در این مقاله با قیمت نورگیر حبابی و عوامل تاثیر گذار بر آن بیشتر آشنا می شویم.

نورگیرحبابی

به همان اندازه که نورگیرها در تامین نور طبیعی در سازه ها نقش دارند محلی برای ورود آلودگی و کاهش ایمنی سازه به شمار می روند. به همین دلیل ساکنان همیشه در صدد ایجاد یک سقف برای ایجاد ایمنی بیشتر در نورگیرها هستند. معمولا سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو از مهمترین قسمت هایی در هر سازه هستند که بیشترین آلودگی از آن وارد سازه می شود. نورگیر سقفی و نورگیر حبابی یکی از بهترین پوشش ها برای مسقف نمودن این محل است.

همچنین بخوانید: طراحی و تولید انواع سقف نورگیر حبابی

Factors affecting the price of bubble skylights

انواع نورگیر حبابی

امروزه نورگیرها از مهمترین قسمت ها در هر سازه هستند که پوشش آن با متریال های مختلف به آن زیبایی و جلوه ای چشمگیر می دهد. نورگیرحبابی یا کوپل در طرح و رنگ های مختلفی توسط تولید کنندگان مختلف تولید می شود و این تنوع باعث شد است تا به سادگی بتوان این نورگیر را با هر نوع معماری سازه هماهنگ نمود.

علاوه بر آن استفاده از بارانگیر بر روی سقف ورودی ساختمان نیز هماهنگ با نورگیر حبابی بر زیبایی بیشتر سازه می افزاید. از انواع نورگیر حبابی می توان به هرمی، گنبدی، بازشونده و ثابت و.. اشاره نمود.

همچنین بخوانید: نصب و اجرای نورگیر سقفی و حبابی

Factors affecting the price of bubble skylights

قیمت نورگیر کوپل بر اساس موارد استفاده

از  سقف کوپل به جز پوشش سقف سازه ها می توان در این موارد نیز استفاده نمود. قیمت نورگیر در مکان های مختلف متفاوت است به دلیل اینکه جنس و اندازه مواد اولیه استفاده شده در تولید نورگیر حبابی متفاوت می باشد و در نتیجه روی قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد، از عمده مکان های که از نورگیر حبابی در طرح ها و مدل های مختلف استفاده می شود شامل موارد زیر است:

  • _آشپزخانه ها
  • _سوله ها
  • _مراکز تجاری و اداری
  • _سقف استخرها
  • _ورزشگاه ها
  • _پل های عابر پیاده
  • _پارکینگ ها
  • _ هتل ها
  • _بیمارستا ن ها
  • _آلاچیق ها
  • _گل خانه ها
  • …..

همچنین بخوانید: قیمت انواع بارانگیر

Factors affecting the price of bubble skylights

ویژگی های کلی و موثردر قیمت نورگیر حبابی

این نورگیرها با طراحی های ویژه باعث زیبایی بیشتر بام سازه ها می شود. از جمله ویژگی های کلی نورگیر حبابی می توان به این موارد اشاره نمود.

  • طراحی دو جداره، این طراحی باعث می شود تا نورگیرهای کوپل در برابر عوامل محیطی و جوی مقاومت زیادی داشته باشد. این طراحی همچنین این نورگیرها را در برابر ضربات و بادهای شدید نیز مقاوم می نماید.
  • عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت برف و باران
  • عایق بودن نسبت به سر و صدا
  • تنوع در رنگ و متریال، حباب ها در این نورگیر به صورت مات، شفاف و رنگی در متریال اکرولیک و پلی کربنات قابل تولید هستند.

قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

نورگیر حبابی از متریال های مختلفی مانند؛ ورق پلی کربنات یا فایبرگلاس تولید می شود. این ورق ها باعث مقاومت بیشتر این محصولات در برابر عوامل طبیعی می شوند. قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین شما مشتریان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از نورگیر حبابی فایبر گلاس را در رنگ ها وطرح های مختلف سفارش دهید.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

Factors affecting the price of bubble skylights

قیمت نورگیر حبابی

تنوع در طراحی و متریال این نورگیرها باعث شده است تا قیمت نورگیر حبابی نیز دارای تنوع وسیعی باشد. از مهمترین عواملی که بر قیمت نورگیر حبابی تاثیر مستقیم دارد می توان به این موارد اشاره نمود:

_ طراحی، نورگیر حبابی به انواع طرح های گنبدی، هرمی، کمانی، مربع، مستطیل و دایره ای تولید می شود.

_ باز شو یا ثابت، قیمت نورگیر حبابی بسته به این که قابلیت باز شوندگی داشته باشد یا نداشته باشد متفاوت است.

_ متریال، معمولا نورگیرهای کوپل از متریال پلی کربنات تولید می شوند اما در بعضی از موارد از اکرلیک نیز در تولید این نورگیرها استفاده می شود.

_ ابعاد فضای تحت پوشش، در صورتی که از نورگیر حبابی برای پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو طبقه اول استفاده شده باشد ابعاد مورد نیاز با توجه به همین فضا در نظر گرفته می شود. اما در بعضی از مواقع از نورگیر های حبابی جهت پوشش سقف استخر استفاده می شود. برای همین قیمت نورگیر حبابی بسته به فضای تحت پوشش بیشتر خواهد شد.

_ تعداد حباب های نورگیر، در صورتی که بنا بر تمایل مالک از نورگیر حبابی با تعداد بیشتر حباب برای پوشش سقف مورد نظر استفاده شود هزینه بیشتری بابت طراحی و ساخت همچنین نصب نورگیر باید پرداخت شود.

_ محل نصب نورگیر نیز در قیمت نورگیر حبابی و نصب آن تاثیر زیادی دارد. معمولا سطوح مسطح نصب راحت تر و شکل و طراحی نورگیر نیز ساده تر انجام می شود. اما طراحی و تولید نورگیر برای سقف شیروانی با قیمت بیشتری صورت می گیرد.

_ قیمت آهن در بازار، به دلیل استفاده از آهن برای پایه این نورگیرها با افزایش قیمت آهن در بازار قیمت نورگیر حبابی و نصب آن نیز افزایش می یابد.

برای طراحی و نصب انواع نورگیر برای پوشش قسمت های مختلف سازه از گروه های متخصص در این کار استفاده نمایید. نصب تخصصی این نورگیرها باعث دوام و عمر طولانی تر آن خواهد شد.

شركت نورگير ساز داراى دو دهه تجربه در زمينه توليد و طراحى و اجرای تخصصی انواع نورگیر سقفی و نورگير حبابى مي باشد.تیم متخصص نورگیرساز در سراسر ايران پروژه هاى مختلف انجام داده و در حال حاضر پروژه مختلفی در شهرستان ها در حال انجام می باشد. کیفیت و جنس نورگيرها در حالت ایده آل طراحی و تولید می شود.

سوالات متداول عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی