سقف پلی کربنات

سقف پلی کربنات

استفاده از پلی کربنات در ساخت سقف های شفاف روز به روز در حال افزایش است.در واقع می توان گفت که این نمونه از سقف کاذب امروزه بسیار مورد استفاده بوده است و پلی کربنات با سابقه بیشتر از نیم قرن استفاده، به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات بازار به شمار می رود. در نظر داشته باشید که برای ورق هایی که با پلی کربنات تولید می شوند، می توانیم موارد استفاده بسیار گسترده ای را انتظار داشته باشیم. در واقع این سری از محصولات برای ساختمان سازی و نصب به عنوان سقف بسیار پرکاربرد می باشد. در نظر داشته باشید که قیمت سقف پلی کربنات به عنوان یکی از مهم ترین مسائل پیش رو برای تمامی خریداران می باشد و ما در ادامه بیشتر در این مورد اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

چرا سقف پلی کربنات بسیار مورد توجه قرار گرفته است؟

پلی کربنات به عنوان پوشش ترموپلاستیک شناخته می شود. طول عمر بسیار بالا را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست. همچنین در صورتی که در معرض نور طبیعی قرار بگیرند، می توانند عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند. در واقع میزان عبور نور طبیعی از این محصول بسیار بالا بوده و در عین حال پلی کربنات از ورود انواع اشعه های مضر خورشید جلوگیری به عمل می آورد. از این روی از این محصول به صورت گسترده ای در ساخت طلق حبابی، اجرای سقف نورگیر و سقف پاسیو استفاده می شود. در کنار این مسئله باید در نظر داشته باشید که میزان مقاومت استحکام این محصول بسیار بالاست. در مقابل آتش از خود مقاومت نشان می دهد و از ورود آلودگی صوتی جلوگیری به عمل می آورد. در نهایت نیز باید در نظر داشته باشید که سقف پلی کربنات به عنوان یکی از بهترین محصولات برای تمیزکاری به شمار می رود و در این مورد هیچ مشکلی برای استفاده نخواهید داشت.

نصب آسان سقف پلی کربنات

امروزه  نمونه سقف پلی کربنات در مدل های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شود و برای نصب باید به مواردی همچون طرح و یا قیمت آن توجه داشته باشید. قیمت مربوط به نصب این محصول بر اساس نوع محصول و متراژ آن تعیین شده و به کاربران ابلاغ می شود. در صورتی که قصد دارید نسبت به نصب سقف پلی کربنات اقدام کنید، می توانید از وب سایت اینترنتی ما استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشید.

نصب آسان سقف پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات به دو شکل مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد:

۱- ورق پلی کربنات فلت یا تک جداره

ورق پلی کربنات تخت یا فلت یا نشکن : ورق پلی کربنات تخت یا تک جداره که جنس آن پلی کربنات می باشد ولی بر خلاف دو جداره تو پر مانند شیشه می باشد و ۲۴۰ برابر شیشه هم ضخامت برخوردار است.

۲- ورق پلی کربنات دو یا چند جداره

ورق پلی کربنات دو جداره یا چند جداره که بین جداره ها خالی و دارای شبکه بندی های عمودی یا لانه زنبوری و یا ذوزنقه ای بودهو در ضخامت های ۴ میلیمتر تا ۲۰ تولید و عرضه می گردد . ورق پلی کربنات دو جداره یا چند جداره از لحاظ عایق گرما ئی و سرمائی بودن و همچنین عایق صوتی بودن بسیار مناسب می باشند
انعطاف پذیری ورق پلی کربنات امکان استفاده از پلی کربنات را جهت پوشش نورگیر ساختمان در قالب نورگیر تونلی، نورگیر گنبدی و هرمی میسر می سازد.

تمامی خصوصیات ورق پلی کربنات و اجرای سقف پلی کربنات توانسته به عنوان بهترین گزینه انتخاب جهت پوشش نورگیر و دیزاین از طرف مهندسین و ساکنین درآید.

سقف پلی کربنات شفاف

امروزه استفاده از سقف پلی کربنات شفاف جهت پوشاندن فضاها بسیار پر استفاده و رایج است.

به علن خاصیت شفاف پلی کربنات، برای روشنایی مجبور به انجام هزینه ی اضافه نیستید. با توجه به عایق گرما بودن این سیستم ها، در بالکن ها، پاسیو مورد استفاده قرار میگیرد. هزینه طراحی واجرای سقف پلی کربنات نسبت به یگر مترال بسیار مناسب است، در عین حال ظاهری شیک و مدرن دارد.

سقف پاسیو پلی کربنات

اجرای سقف پاسیو  با ورق پلی کربنات جهت پوشش سقف پاسیو طبقه اول غیر از مشکل آب بندی چون باچسب آکواریوم صورت می گیرد و استفاده از ورق پلی کربنات دو جداره بی کیفیت به مرور گردوخاک بین جداره ها و شیار ورق پلی کربنات رسوب کرده وبه شکل گل و لای در می آید وجلوی عبور نور خورشید را می گیرد.

کاربردهای سقف پلی کربنات کجاست؟

از سقف پلی کربنات می توانیم در بسیاری از محیط ها استفاده کنیم. در واقع می توان گفت که این محصول می تواند در محیط های مختلف به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد و شما قادر هستید از این محصول استفاده داشته باشید. با ما در ادامه همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

استفاده از ورق پلی کربنات در ساخت سقف برای استخر

امروزه استفاده از انواع سقف پلی کربنات را رشد بسیار زیادی به خصوص برای سقف استخر همراه بوده است. در واقع می توان گفت که این نمونه از سقف می تواند در راستای نظافت بهتر یک استخر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین امکان اجرای این سقف برای استخر به صورت سرپوشیده نیز وجود داشته و از این روی می توان گفت که یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می رود. در نظر بگیرید که ورق پلی کربنات یکی از بهترین گزینه ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر باد و شرایط جوی متفاوت می باشد. همچنین در مقابل اشعه یو وی می تواند محافظت بسیار خوبی برای بدن انسان داشته باشد.

استفاده از ورق پلی کربنات

سقف پلی کربنات برای پارکینگ

از دیگر کاربردهایی که برای سقف پلی کربنات می توان بیان کرد، استفاده از آن در پارکینگ می باشد. در نظر داشته باشید که این محصول به عنوان یک سقف دوجداره شناخته می شود و خریداران می توانند از آن برای زیبایی بیشتر پارکینگ استفاده داشته باشند. باید در نظر داشت که این محصول به خوبی از خودروی شما محافظت می کند و همچنین در مقابل رعد و برق و بارش برف می تواند عملکرد خوبی را از خود داشته باشد. استفاده از پلی کربنات برای اجرای سقف پارکینگ به خصوص به این دلیل که نور را رد کرده و موجب تاریکی در محیط نمی شود و در عین حال خاصیت محافظتی دارد بسیار گسترده شده و در دسترس شما می باشد.

استفاده از پلی کربنات برای پاسیو

از دیگر مواردی که در خصوص استفاده از پلی کربنات استفاده می شود را می توان برای پاسیو دانست. در واقع سقف اول پاسیو باعث می شود  تا آلودگی وارد محیط نشود و همچنین عایق بندی صوتی در سطح مناسبی انجام شود. در این خصوص باید در نظر داشته باشید که یک پاسیو می تواند برای شما گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. شفافیت پلی کربنات بسیار بالاست و شما می توانید از آن استفاده بسیار گسترده ای داشته باشید.

با توجه به تمامی موارد بیان شده باید در نظر داشته باشید که پلی کربنات یکی از بهترین متریال برای ساخت انواع سقف به شمار می رود و خریداران می توانند از این محصول بیشترین میزان استفاده را داشته باشند. ما در ادامه همین مقاله در خصوص یکی از مهم ترین پارامترهای موثر در خرید محصول یعنی قیمت با شما صحبت خواهیم داشت. با ما در ادامه همراه باشید.

سقف کاذب پلی کربنات

تصور کنید در فضایی هستید که نور خورشید از سقف به داخل می‌تابد و فضایی روشن و دلنشین را خلق می‌کند. این تصور با استفاده از سقف کاذب پلی کربنات به واقعیت تبدیل می‌شود.
سقف کاذب پلی کربنات، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال زیبایی، نور طبیعی، صرفه جویی در انرژی و طول عمر بالا هستند. با استفاده از این نوع سقف، می‌توانید فضایی دلنشین و روشن را برای خود و عزیزانتان خلق کنید.

قیمت سقف پلی کربنات چطور محاسبه می شود؟

یکی از موارد بسیار مهمی که باعث می شود بسیاری از خریداران به تهیه سقف پلی کربنات روی بیاورند را می توان قیمت دانست. در واقع پلی کربنات نسبت به سایر محصولات مشابه با قیمتی بسیار مناسب تر در بازار عرضه می شود و خریداران قادر خواهند بود در هزینه های خود با خرید پلی کربنات و استفاده از آن به عنوان سقف تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشند. در صورتی که قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، سقف پلی کربنات می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

قیمت سقف پلی کربنات

قیمت پوشش سقف پلی کربنات

درمطلب بالا در مورد سقف پلی کربنات صحبت کردیم چه کاربرد های داد ورق پلی کربنات به دلیل متنوع بودن در ساخت مثل شفاف بودن سبک بودن و رنگ بندی گوناگون در اجرا قیمت این پوشش را کمی گران کرده است. اما نگران نباشید در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید نسبت به بودجه مد نظر خود نورگیر ساز مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول سقف پلی کربنات