قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

یکی از مهمترین آیتم هایی که امروزه بسیاری از به دنبال پاسخ مناسبی برای آن هستند، قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس می باشد. شما می توانید قیمت های عرضه شده برای انواع نورگیر حبابی و سقف استخر را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی ما مورد بررسی قرار داده و یکی از مناسب ترین آنها را تهیه نمایید.

اهمیت استفاده از نورگیر های حبابی فایبر گلاس

بررسی قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس، یکی از مهمترین مواردی می باشد که هر خریداری بایستی قبل از ثبت سفارش و استفاده از این محصولات، به این امر توجه لازم را داشته باشد. همچنین در نظر بگیرید که اهمیت استفاده از نورگیر های حبابی فایبر گلاس واقعا بی نظیر بوده و شما می توانید با نصب این سازه در سقف مکان مورد نظر خود، از مزیت های مربوط به این محصولات برخوردار بوده و شما از نور خورشید مد نظر خود استفاده ی لازم را داشته باشید. توصیه می شود که قبل از استفاده از نورگیرهای سقفی، راجع به این محصولات اطلاعات مهمی را به دست آورید.

نورگیر سقفی

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بسیار دقیق و بی نظیر در خصوص قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس هستید؟ آیا می دانید که آیتم های موثر در قیمت نهایی مربوط به سقف ورودی ساختمان کدام ها می باشد؟ از شما می خواهیم که مقاله ی ما را تا انتها مورد بررسی و مطالعه قرار داده و از این راه جالب ترین اطلاعات را در خصوص نورگیر های حبابی فایبر گلاس به دست آورید.

با توجه به تغییرات فصلی، بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع نورگیر سقفی هستند. استفاده از بارانگیر ها یا نورگیرها در بسیاری از مناطق کشور مورد توجه بوده و شما می توانید متنوع ترین و بی نظیرترین این محصولات را در بازار مورد مشاهده قرار دهید. نورگیرحبابی فایبر گلاس در ابعاد و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند و همین امر سبب شده تا افراد با نیازهای متفاوت بتوانند ایده آل ترین این محصولات را در اختیار داشته باشند. البته آگاهی از قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس می تواند در تصمیم نهایی افراد برای استفاده از این محصولات تاثیرگذار باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اهمیت استفاده از سقف حیاط خلوت و راهنمای خرید این محصولات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 نورگیر حبابی

نورگیرها فضایی محدود درون مکان‌های بزرگ است که به صورت شفاف با شیشه یا ورقه‌های فایبرگلاس و پلی کربنات پوشانده می‌شود و باعث می‌شود نور طبیعی به داخل ساختمان تابیده شود . نورگیرها انواع مختلفی از نظر جنس و رنگ و سایز دارند این نورگیر ها در دو نوع ثابت و بازشو توسط مجموعه نورگیر ساز به تولید می رسد.

نورگیر حبابی فایبرگلاس ثابت

این نوع نورگیر حبابی به وسيله شاستی و ورق نورگیر مد نظر طراحی و اجرا می شود مزایای که دارد این نورگیر باعث افزایش نور طبیعی به داخل ساختمان میشود.

نورگیر حبابی فایبرگلاس بازشو

همان تور که در بالا اشاره شد نورگیر حبابی از نظر ابعاد جنس ورنگ با هم متفاوت است بهترین نورگیر حبابی از نظر تنوع می توان به نورگیر حبابی فایبرگلاس بازشو اشاره کرد مزایای زیادی دارد نورگیر حبابی باز شورا می توان در شکل های مختلفی مثل بازشو تک حالته، بازشوی دو حالته، بازشو کشویی، بازشوی سایبانی تولید و اجرا کرد.قیمت هر کدام بسته به ابعاد و نوع متریال مد نظر متفاوت است.

Price of fiberglass bubble skylight

پوشش نورگیر سقف پشت بام

پوشش سقف نورگیر پشت بام را میتوان با حالتهای مختلفی طراحی کرد عبارتند:
از نورگیر های حبابی سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو ، رمپ، پارکینگ و نورگیر انواع پاساژها و مراکز خرید و… استفاده کرد.

این قسمت از ساختمان از گذشته تا به امروز در ساخت سازه‌ها استفاده می‌شد،  اجرای سقف نورگیر در ساختمان ها  قسمت زیادی از نور طبیعی را در طی روز تامین می‌کند. نورگیرها را در گذشته با پوشش‌های مختلفی از جنس شیشه پوشانده می شدن. استفاده از این متریال علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر مانع از نفوذ آلودگی به داخل فضای منزل می‌شود.

 

برای پوشش سقف پاسیو یا حیاط خلوت نورگیر بازشو الزامی می باشد چون سقف پاسیو به مرور زمان کثیف می شود و نیاز به نظافت دارد پس باید نورگیر بازشو پاسیویی وجود داشته باشد.از این بازشو سقفی برای تردد و گردش هوا در زیر سقف نورگیر حبابی یا نورگیر فایبر گلاس نیز می توان استفاده نمود.

بازشو نورگیر حبابی تشکیل شده از فریم جک و دسته جک که به راحتی می توان این بازشو را از طریق دسته جک تا زاویه ۴۵ درجه برای تردد هوا باز و بسته کرد و زمانی که سقف پاسیو نیاز به نظافت داشته باشد می توان با باز کردن پیچ جک بازشو نورگیر حبابی این بازشو را به صورت کامل باز کرد و حباب و فریم طی زاویه ۱۸۰ درجه باز می شوند لازم به ذکراست که بازشو سقف پاسیو به هیچ عنوان در آبندی سقف مشکلی ایجاد نخواهد نمود.

همچنین بخوانید: طراحی و تولید انواع سقف نورگیر حبابی

Price of fiberglass bubble skylight

راهنمای خرید نورگیر حبابی

قبل از اقدام به خرید و استفاده از نورگیرهای سقفی، می توانید بروزترین و بهترین اطلاعات را در خصوص قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس به دست آورید. همچنین اندازه گیری دقیق ابعاد محل مربوط به نصب و استفاده از نورگیرهای سقفی، از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که شما می توانید در خرید و استفاده از نورگیر های حبابی فایبر گلاس، به آن توجه لازم را داشته باشید.

همچنین بخوانید: انواع نورگیر سقفی

Price of fiberglass bubble skylight

قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

همانطور که برای شما نیز اتفاق افتاده است، یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که ذهن بسیاری از خریداران را در استفاده از نورگیرهای سقفی به سوی خود مشغول کرده است، قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس می باشد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت های مربوط به نورگیر های حبابی فایبر گلاس، از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و دقیق ترین و بروزترین اطلاعات را در این زمینه به دست آورید. همچنین قیمت مربوط به نورگیرهای سقفی بسیار مناسب و معقول بوده و افراد می توانند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، به راحتی اقدامات مربوط به استفاده از این سازه ها را انجام دهند. همچنین با توجه به وضعیت آشفته بازار کنونی، ممکن است قیمت مربوط به نورگیرهای سقف در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید: عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی

Price of fiberglass bubble skylight

آیتم های موثر در قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

در قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس بی شک آیتم ها و عوامل بسیار متعددی تاثیرگذار هستند و همین امر سبب شده است تا قیمت مربوط به نورگیر های حبابی فایبر گلاس متغیر می باشد. از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که می تواند در قیمت مربوط به نورگیرهای حبابی فایبر گلاس تاثیرگذار باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • _ابعاد مربوط به نورگیرهای سقفی
  • _جنس مربوط به نورگیرهای سقفی
  • _طرح و شکل نورگیرهای سقفی
  • _هزینه های مربوط به حمل و نصب نورگیرهای سقفی

همچنین بسیاری از شرکت ها برای تولیدات و محصولات خود، گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیری نیز عرضه می کنند که این امر نیز می تواند در قیمت مربوط به این محصولات تاثیر گذار باشد.

قیمت نورگیر سقفی

امروزه به کار بردن نورگیر حبابی و نورگیر سقفی از جنس فایبر گلاس و ورقه های پلی کربنات و… رواج یافته است. با این حال شاید مهم ترین عامل جهت انتخاب نوع پوشش پاسیو قیمت سقف نورگیر حبابی باشد. قیمت نورگیر سقفی به عوامل مختلفی بستگی دارد با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود.به شرح زیرمیباشد!

  • -ابعاد نورگیرمورد نظر
  • -متریال استفاده شده در نورگیر
  • -ثابت یا متحرک بودن نورگیر

شركت نورگير ساز داراى دو دهه تجربه در زمينه توليد و طراحى و اجرای تخصصی انواع نورگیر سقفی و نورگير حبابى مي باشد.تیم متخصص نورگیرساز در سراسر ايران پروژه هاى مختلف انجام داده و در حال حاضر پروژه مختلفی در شهرستان ها در حال انجام می باشد. کیفیت و جنس نورگيرها در حالت ایده آل طراحی و تولید می شود.

قیمت نورگیرها با توجه به مواد و مصالح مصرفی در نوع نورگیر اعم از دوجداره و یا ساده متفاوت می باشد. همواره در نظر داشته باشید کیفیت خوب را فدای قیمت پایین نکنید. البته شما می توانید از شرکت نورگیرساز نورگیرهای مرغوب و با قیمت مناسب سفارش دهید.
نورگیرها به طور کلی در دو نوع نورگیر سقفی ساده و نورگیر حبابی عرضه می شوند که نوع نورگیر حبابی می تواند هوای نامطبوع و رطوبت را به صورت درب بازشو به بیرون منتقل کند. این نورگیر به صورت دوجداره نیز می باشد.
شما می توانید خرید انواع نورگیر مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا از طریق سایت های آنلاین انجام دهید. همچنین می توانید از مشاوره تخصصی مشاوران ما در نورگیرساز از طریق شماره تماس 09121261792بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *