آشنایی با مزیت های باران گیر فایبرگلاس

آشنایی با مزیت های باران گیر فایبرگلاس

امروزه در بسیاری از ساختمان هااز انواع مختلف سقف  کاذب استفاده می شود که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای مخصوص به خود هستند. یکی از این موارد بارانگیر فایبرگلاس است که معمولا به عنوع سقف ورودی ساختمان نصب می شوند. همانطور که از نام این محصول مشخص است، مهم‌ترین وظیفه آن اجازه ندادن به برف و باران برای ورود به ساختمان است. در ادامه بیشتر با کاربردهای این سازه آشنا خواهیم شد. خوشبختانه امکان استفاده از سقف حیات خلوت و نورگیر سقفی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

مقاومت زیاد در برابر نور آفتاب

یکی از مهم ترین مزایای بارانگیر فایبرگلاس این است که در برابر نور خورشید مقاومت بسیار زیادی دارد. در داخل نور خورشید اشعه ماورابنفش وجود دارد که در صورت تابش مستقیم به داخل خانه به وسایل آسیب وارد می‌ کند. از همین رو خرید و استفاده از بارانگیر باعث می شود که این اشعه کنترل گردد و مشکلات در این مورد به کمترین حد خود برسد. جنس فایبرگلاس به گونه ای ساخته شده است که در برابر آفتاب مقاومت است و تا سال ها بدون هیچ مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

پوشش کامل فضا و مخفی کردن آن از دید همسایگان

یکی دیگر از مزایای دیگر این سازه مخفی کردن محیط خانه شما از دید همسایگان است. همانطور که می دانید همه افراد دوست دارند که حریم خصوصی خاص خودشان را داشته باشند. از همین رو استفاده از بارانگیر می تواند نقش مهمی در این مورد داشته باشد. برای اینکه نورگیری و تهویه خانه نیز به خوبی انجام شود بهتر است که از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. خوشبختانه امکان باز و بسته کرد بارانگیر در بعضی از مدل های آن وجود دارد که شما هم می توانید از این امکان فوق العاده بیشترین بهره ممکن را ببرید.

آشنایی با مزیت های باران گیر فایبرگلاس

اجرا و نصب آسان بارانگیر فایبرگلاس

برای اینکه بتوانید این سازه فوق العاده را نصب کنید، نیاز به زمان زیادی نخواهید داشت و در کمترین زمان ممکن می توان آن را انجام داد. در واقع امکان نصب آسان در این محصول دیده می شود و انجام تمامی کارهای مربوط به آن فقط یک روز به طول می‌انجامد. علت پیشرفت سریع کار هم سبک بودن بارانگیر است که بیش از هر زمان دیگری به کار خواهد آمد. امکان حمل و جابجایی بارانگیر نیز آسان است و تمامی مراحل با سرعت و دقت بالایی انجام خواهد شد. برای اینکه کار ساختمان شما تکمیل شود، بهتر است که نصب سقف پاسیو  طبقه اول را نیز انجام دهید تا میزان نورگیر و تهویه ساختمان شما به بهترین حد خود برسد.

بارانگیر فایبرگلاس، یک عایق حرارتی قوی

در بسیاری از موارد از بارانگیر برای سرپوشیده کردن یک محیط سربسته استفاده می شود. از آنجایی که در فصول مختلف سال شاهد بارندگی‌های زیادی هستیم، این محافظ مانع از ورود آب محیط خواهد شد. همچنین در صورتی که هوا سرد شود جای نگرانی نیست زیرا فایبرگلاس یک عایق حرارتی فوق‌العاده قوی است. زمانی که شما بارانگیر فایبرگلاس را نصب می‌کنید، گرما به خوبی در داخل محیط باقی می ماند. در واقع استفاده از این سازه باعث می شود که شما بتوانید مصرف انرژی پایین‌تری داشته باشید. در نتیجه هزینه های شما برای حامل های انرژی کاهش پیدا می کند و صرفه جویی اقتصادی برای شما انجام می پذیرد.

مقاومت بالا در برابر پوسیدگی

این محصول از عناصر پلاستیکی ساخته شده است که به همین علت مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و پوسیدگی دارد. در واقع فایبرگلاس نوعی از پلاستیک است که به صورت آزمایشگاهی در صنعت تولید می شود. در صورتی که شما این سازه را تهیه کنید، تا سال های زیادی از انجام خرید دوباره بی نیاز خواهید بود. البته این را بدانید که این محصول هم دارای درجه بندی مختلفی است و هر محصول تا مدت زمان خاصی دوام می آورد. بعضی از برندها محصولات بهتری عرضه می کنند که ارزش آن‌ها بالاتر است.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی فایبر گلاس

آشنایی با مزیت های باران گیر فایبرگلاس

جمع بندی

بارانگیر فایبرگلاس به عنوان یک سازه کاربردی در بسیاری از ساختمان ها دیده می شود. این سازه دارای ارزش و کاربردهای فراوانی است که به همین علت درخواست ها برای خرید آن بیشتر شده است. شرکت نورگیرساز با داشتن نیروهای متخصص و توانمند به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر این سازه را در ساختمان خود ایجاد کنید. در صورتی که در این زمینه سوال یا ابهامی برای شما وجود دارد، می توانید با کارشناسان این مجموعه ازطریق شماره تماس: 09121261792 در ارتباط باشید،تا اطلاعات لازم را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند. برای احداث سقف پاسیو و انواع نورگیر مانند  سقف حیات خلوت و سقف کاذب ساده نیز می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *