تعمیر نورگیر سقفی استخر

تعمیر نورگیر سقفی استخر

اجرای سقف نورگیر باعث می شوند نور در استخر شما فیلتر شود ، اما آن ها ممکن است ترک بخورند. وقتی این اتفاق می افتد ، قبل از تصمیم گیری باید آسیب واقعی را ارزیابی کنید. شکافی که باعث نشت نورگیر می شود می تواند صدمات زیادی به خانه شما وارد کند و شما باید اقدام کنید. هر چند همه ترک ها نشت نمی کنند. ممکن است نورگیر سقفی استخر شما نشت کرده باشد. در این صورت باید اول به دنبال دلیل آن بگردید. چندین دلیل وجود دارد که چرا نورگیر شما نشت می کند. البته ممکن است دلیل مشکل نورگیر سقفی شما به هیچ وجه نشت نباشد ، اما در نتیجه تشکیل چگالش در داخل شیشه در هوای سرد خراب شده باشد. همچنین می تواند ناشی از نشت سقف غیرمرتبط موجود در بالای پنجره سقفی باشد.

تعمیر نورگیر سقفی استخر

جایگزینی و تعویض نورگیر

وقتی ترک جدی است ، باید نورگیر را تعویض کنید. پیشنهاد می کنیم که هرچند اگر یک نورگیر بر روی سقف نصب کرده اید انجام این کار آسان است ، اما برای یک نورگیر خود چشمک زن باید از یک متخصص کمک بخواهید. اندازه نورگیر را به طور اندازه بگیرید و یک جایگزین مناسب و دقیق خریداری کنید. با بیرون آوردن پیچ های لبه پایین ، مستقیماً آن را به سمت بالا بلند کرده و با یک نورگیر جدید جایگزین کنید ، نورگیر ترک خورده را بردارید.

جایگزینی و تعویض نورگیر

رفع موقت مشکل

اگر ترجیح می دهید دستگیره ای حرفه ای برای تعویض داشته باشید ، ممکن است لازم باشد هنگام انتظار برای قرار ملاقات ، نورگیر را به طور موقت بپوشانید ، به ویژه اگر گزارش هواشناسی باران را نشان دهد. نورگیر را از بیرون با یک برزنت بزرگ بپوشانید ، لبه ها را با استفاده از نوار محکم کنید تا از نشت آب در داخل آن جلوگیری شود.

رفع کردن و ترمیم ترک

اگر ترک کوچک است ، نیازی نیست هزینه تعویض کل نورگیر را متحمل شوید. در عوض ، شما به راحتی می توانید ترک را ترمیم کنید. برای انجام ترمیم ترک استخر، یک لایه آب بند شفاف بر روی ترک قرار دهید. همچنین محصولات موجود در بازار به ویژه برای نورگیرها وجود دارد که همان کار را انجام می دهند. البته توجه داشته باشید که این راه حل همیشه مناسب نیست.

بگذارید بنشیند

نورگیرها به طور معمول دو لایه دارند و اگر شکاف فقط از یک لایه عبور می کند و نورگیر نشت نمی کند ، برای رفع آن لازم نیست کاری انجام دهید. می توانید آن را تنها بگذارید. اگرچه هنگام انجام این کار ، باید توجه داشته باشید که نورگیر را زیر نظر داشته باشید ، ببینید آیا ترک بزرگتر می شود یا شروع به نشت می کند. در آن مرحله ، باید تعمیر یا تعویض را در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید: قیمت سقف کاذب

نورگیر سقفی استخر

چگونه می توان محل نشت نورگیر سقفی استخر را یافت؟

اگر به نظر می رسد نشت از خود نورگیر ایجاد شده است ، ابتدا با تمیز کردن اطراف نورگیر شروع به پاک سازی برگها یا بقایای آن می کنید. در مرحله بعد ، فضای خارجی نورگیر را بررسی کرده و به دقت نورگیر سقف استخر خود را از نظر وجود هرگونه شکاف یا چشمک زدن که به طور نامناسب نصب شده باشد ، بررسی کنید.
اگر هنوز منبع نشت را پیدا نکردید ، از یک شلنگ باغبانی استفاده کنید و نشت را پیدا کنید و آن را محدود کنید. آیا آب از لنز ، قاب یا چشمک زدن به اطراف نورگیر می آید؟
اگر نورگیر سقفی استخر نشت کرده باشد؛ چه کار باید کرد؟

بسته به محل نشت ، ممکن است لازم باشد:

الف. از سیمان سقفی (قوطی یا لوله) برای مسدود کردن هرگونه درز و همه برش شکاف ها یا سوراخ های چشمک زن استفاده کنید.
ب. برای آب بندی نشتی در اطراف عدسی نورگیر ، از درزبندی سیلیکونی 100٪ (لوله) استفاده کنید.
ج. فلزی که در اطراف قاب نورگیر قرار دارد را تعویض یا تعمیر کنید.
بهترین راه این است که قبل از این مجبور به حل مشکلات سخت تر ، مانند تعویض چشمک زن شوید؛ در ابتدا سعی کنید تعمیرات آسانتر را با سیمان بام یا درزگیر سیلیکونی انجام دهید.

نکاتی در مورد تعمیر و نگه داری پوشش استخر شنا که باید بدانید

محفظه استخر آلومینیومی بر روی استخر شما نصب می شود با دوام و قابل اعتماد است. با این حال، شما باید از روش مراقبت و نگهداری آن مطلع باشید تا بتوانید برای سال های زیادی بدون هزینه اضافی از آن استفاده کنید. محفظه ای که توسط ما بر روی استخر نصب می شود حداقل 25 سال عمر می کند زیرا از مواد ایده آل یعنی آلومینیوم اکسترود شده و پلی کربنات جامد ساخته شده است.

هدف از نصب محفظه برای استخر این است که بتوانیم از آن در تمام فصول سال استفاده کنیم.

در تابستان برای جلوگیری از تابش مستقیم اشعه های خطرناک خورشید، تبخیر آب استخر، جمع شدن خس و خاشاک و حشرات روی آب و … و در زمستان برای جلوگیری از یخ زدن آب استخر به کار می رود. و شما در زمستان نیز می توانید در استخر شنا کنید.

در اینجا چند نکته درباره نحوه انجام این فرایند توضیح داده شده است:

  • تمیز کردن آلومینیوم پوشش استخر شنا به طور منظم
  • اول از همه باید مراقب باشید تا خراشی بر روی ورقه های آلومنیومی و پلی کربنات ایجاد نشود. در واقع شما باید فرایندی را اتخاذ کنید که به محفظه های استخر آلومینیومی آسیبی نرساند.
  • یک محفظه استخر کثیف منزجر کننده است و ممکن است منجر به برخی مشکلات سلامتی نیز بشود. از آنجایی که حوضچه های استخر در فضای باز هستند ممکن است گرد و غبار بر روی آنها بنشیند.

همچنین بخوانید: سقف کاذب برای استخر سرپوشیده

تعمیر نورگیر سقفی استخر

تعمیر سقف پاسیو

به صورت معمول متریال ها برای اجرای انواع نورگیر به یک شکل می باشد، به هر حال چنانچه نورگیر شما به هر دلیلی دچار ترک خوردگی یا شکستگی شد میتوانید به راحتی و مشابه مواردی که در بالا اشاره شد اقدام به تعمیر سقف پاسیو یا حیاط خلوت برای جلوگیری از آب دادن نورگیر سقفی خودکنید.

کاهش هزینه با تعمیر تعمیر نورگیر سقفی استخر

یک از نکات مثبت در تعمیر انواع نورگیر سقفی صرفه جوی در وقت و هزینه برای شما می باشد باعث میشود برای یک ترک خوردگی کوچک کل نورگیر سقفی استخر را تعویض کنید.

جمع بندی

خرابی نورگیر سقفی استخر شما ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این موارد ترک برداشتن است که در موارد جدی تر می توان تبدیل به نشت شود. در چنین شرایطی با توجه به شدت ترک، راه های مختلفی پیش روی شماست: می توانید نورگیر را تعویض کنید، ترک را بپوشانید و دیگر موارد از این دست.شما می توانید جهت تعوض یا خربای نورگیر خود با شماره: 09121261792 تماس بگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *