سقف کناف ثابت

سقف کناف ثابت

دقت در اصول ساخت هر سازه ای و استفاده از متریال مناسب تحت هر شرایطی حرف اول را می زند و شما برای این که استحکام و مقاومت سازه خود را تضمین کنید، باید از بهترین متریال که مطابق با اصول مهندسی روز ساخته شده اند، استفاده کنید، در حال حاضر حتی عامل مهم زمان نیز برای سازندگان از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد و متریال جدید این ویژگی را برای شما فراهم می کنند، که در کوتاه ترین زمان ممکن کناف اماده نصب می شود، سقف کناف ثابت یکی از بهترین متریال برای سازه های مختلف به شمار می آید، که در عین ظرافت نیاز شما را به راحتی برطرف می کند و شما به کمک این محصول در شاخصه زمان تا سر حد قابل توجهی صرفه جویی می کنید.

سقف کاذب کناف چیست؟

استفاده از متریال مناسب و با وزن سبک در قسمت سقف از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد، در سال های اخیر متریال سبک و همچنین اصولی سقف کناف ثابت وارد بازار شده است، که به نسبت نمونه های قبلی دارای بیشترین میزان از مقاومت در برابر ضربه و زلزله است و حتی در برابر حریق نیز می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد، این محصول در واقع تایل گچی پیش ساخته ای می باشد، که در ابعاد مختلف به صورت تک بعدی و سه بعدی در هر مکانی حتی بر روی سازه های گچی پیش ساخته نیز قابل اجرا می باشد و همچنین از ویژگی های بارز آن می توان به برش پذیری آسان، استحکام بالا در برابر عوامل محیطی مختلف اشاره کرد.

شما در سایه استفاده از این محصول در سازه خود اوج مقاومت را تجربه خواهید کرد و اغلب این سقف کناف ثابت بر روی رابیتس هایی که بر روی سقف وجود دارند، نصب می شوند و همچنین از لحاظ ایمنی مورد تایید کارشناسان و مهندسان ایرانی و خارجی می باشد، سقف کاذب از عوامل ایجاد یک هارمونی متفاوت در ساختمان به شمار می آید، سقف پلی کربنات در عین سادگی می تواند تمامی نیازهای شما را در جهت این امر برطرف کند و برای سقف استخر نیز قابل استفاده می باشد.

سقف کناف ثابت

سقف کناف ثابت:

این محصول در سال های اخیر به اوج محبوبیت و مشهور بودن خود رسیده است و در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار مورد تایید کارشناسان مربوط می باشد و همچنین می توان به راحتی در هر شکلی آن را در قسمت سقف نصب کرد، میزان ضخامت سقف کناف ثابت کاملا استاندارد می باشد و بافت صاف و همواری دارد و قابلیت رنگ پذیری بالایی نیز دارد، به همین علت انتخاب اغلب مشتریان این محصول متفاوت می باشد و همچنین در برابر هرگونه فشاری دچار شکستگی نمی شود.

اگر به دنبال یک پوشش مناسب با قیمت ایده آل برای قسمت سقف هستید، سقف کناف ثابت را فراموش نکنید، این نوع از سقف کناف های ثابت در طراحی و ایجاد یک هارمونی متفاوت در هر ساختمانی نقش موثری دارد و از ویژگی های بارز آن می توان به عدم جذب رطوبت نیز اشاره کرده و به نوعی سقف کناف ثابت خاصیت نانو دارد، این محصول از میزان کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمامی متریال به کار رفته در آن کاملا با محیط سازگاری کامل داشته و نقش یک عایق استاندارد را نیز ایفا می کند.

انواع سقف کناف ثابت

مگنت ها قیمت بسیار پایینی دارند و هزینه خرید آنها بسیار ناچیز است. مگنت ها در بسته های با تعداد مختلف این نوع از سقف های کاذب در انواع مختلف تولید میشود در این بخش به چند نوع از محبوب ترین سقف ها کناف می پردازیم.

  • -سقف کناف گریلیوم
  • -سقف  کناف چوبی
  • -سقف کناف ترکیبی
  • -سقف کاذب کناف سرویس بهداشتی
  • -سقف کناف  آلومینیومی
  • -سقف گناف pvc

کاربرد سقف کناف ثابت:

این محصول به دلیل کاربرد بسیار گسترده ای که در زندگی امروزی دارد، متقاضیان بسیار زیادی داشته و همچنین به سبب اینکه پیش ساخته میباشد، فرآیند نصب کوتاه تری داشته و شرایط لازم را جهت ایجاد یک محیط جدید و خاص ساختمانی را برای شما فراهم می کند، از کاربردهای اصلی سقف کناف ثابت می توان به موارد تکمیلی زیر اشاره کرد:

  • ●این محصول به صورت یک لایه نازک و اصلی در قسمت سقف می تواند کاربرد داشته باشد و همچنین پوشش ۱۰۰ درصدی ایجاد می کند.
  • ●علاوه بر قسمت اصلی سقف شما از سقف کناف ثابت برای پوشش روی رابیتس های سه بعدی می توانید استفاده کنید، که جلوه بهتری داشته و به نسبت گچ کاری روی رابیتس قیمت ارزان تری دارد و ظرافت لازم را نیز به همراه خواهد داشت.
  • ●برای نورپردازی های سقفی این محصول بهترین گزینه می باشد و فضای لازم را جهت نورپردازی و سیم کشی در اختیار شما قرار می دهد.
  • ●به عنوان یک عنصر اصلی جهت سالن پذیرایی و همچنین قسمت اتاق نشیمن سقف کناف ثابت گزینه مناسبی به شمار می آید.
سقف کناف ثابت

مزایا سقف کناف ثابت:

این محصول دارای مزایای بسیار زیادی می باشد، به همین علت در سراسر جهان حدود ۹۸ درصد از متقاضیان این نوع از سقف کناف ثابت را انتخاب می کنند، مزایای اصلی سقف کناف ثابت شامل موارد زیر است:

  • ●سقف کناف ثابت به راحتی در هر محیطی بدون ایجاد آسیب و سر و صدای زیاد قابل نصب می باشد و مدت زمان لازم جهت نصب در محیط های کوچک حتی کمتر از یک روز می باشد.
  • ●این محصول در برابر عوامل محیطی مختلف بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد.
  • ●سقف کناف ثابت عایق کاملا استاندارد و مناسبی در برابر صدا، حریق و گرد و غبار به شمار می آید.
  • ●با نصب حرفه این محصول شما احتیاجی به تعمیر دوباره آن نخواهید داشت.
  • ●سقف کناف ثابت خاصیت الاستیک داشته و در برابر ضربه انعطاف لازم را از خود نشان می دهد و احتمال شکستگی آن کمتر از ۵ درصد می باشد.
  • ●این محصول از مواد بر پایه نانو تشکیل شده است و رطوبت به هیچ عنوان جذب بافت های داخلی آن نمی شود.
  • ●شما بر روی سقف کناف ثابت هر نوع متریال تزئینی می توانید به کار ببرید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران را از مجموعه نورگیر ساز با قیمت استثنایی می توانید خریداری کنید و در اسرع وقت، تکنسین مجموعه برای نصب اجرا کناف در محل حاضر میشوند همچنین سقف کناف ثابت یک محصولی تکمیلی جهت ایجاد یک سازه امن در دنیای امروزی شناخته می شود، شما با خرید این محصول امنیت را در سازه خود تجربه خواهید کرد.

اجرای پوشش سقف بالکن

انجام انواع پوشش های سقفی برای مکان های مختلف مثل تراس بالکن امروزه یکی از پرطرفدار ترین متریال های می باشد که در آپارتمان ها و ساختمان ها با شکل و طرح های مختلف قابل استفاده میباشد که موقعیتی چهار فصل و مناسب گذراندن اوقات فراغت را در اختیار شما قرار میدهد.

سقف کناف ثابت

قیمت سقف کناف ثابت:

یکی از دغدغه های اصلی خریداران این محصول پس از آگاهی از ویژگی های بارز و کاربرد گسترده آن قیمت سقف کناف می باشد، در حال حاضر به سبب فروش بالای این محصول توسط مراکز مختلفی به فروش می رسد و نوسانات قیمت در بازار به راحتی مشاهده می شود در این بین برخی از مجموعه های تخصصی به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند و با کمترین قیمت ممکن انواع سقف کناف را به فروش می رسانند، تا رضایت آن ها را جلب کنند، مجموعه نورگیر ساز تخصصی فروش با کمترین میزان از سود در نظر گرفته شده این محصول را به فروش می رساند و کیفیت سقف کناف ثابت خود را از هر لحاظ تضمین می کند و قبل از خرید زمینه مشاوره رایگان را برای شما مشتریان عزیز نیز فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *