مزایای استفاده از بارانگیر بالکن

مزایای استفاده از بارانگیر بالکن

بانگیر بالکن رایکی از سازه های پرکاربرد در داخل خانه است که با استفاده از آن می توانید از ورود آب باران و گرد و خاک به بالکن خودداری کنید. این سایه بان به خصوص در شهرهایی که میزان بارندگی در آن ها بیشتر است به کار می آید و باید حتما آن را نصب نمود. با کمک این سازه می توانید مانع از خیس شدن تراس و بالکن خانه خود شوید پس بهتر است که حتما برای انجام آن فکری کنید. برای اینکه بهتر با این بارانگیرها آشنا شوید، حتما این مطلب را تا انتها به خوبی مطالعه کنید.

برای اجرای  سقف بالکن چی متریالی خوبه

برای سقف بالکن، انتخاب مصالح مناسب به عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی، بودجه و سلیقه شخصی بستگی دارد.حال سوال پیش می آید برای سقف کاذب بالکن چه متریالی مناسب است ؟ در اینجا برخی از مصالح مناسب برای سقف بالکن آورده شده است:

پلی کربنات: سقف پلی کربنات نوعی پلاستیک شفاف است که در برابر نور خورشید، باران و باد مقاوم است. این مصالح نسبتاً ارزان و نصب آن آسان است.
چوب: چوب مصالحی طبیعی و زیبا است که به بالکن گرما و زیبایی می‌بخشد. چوب‌های مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مانند چوب مصنوعی و teak برای سقف بالکن مناسب هستند.
آلومینیوم: آلومینیوم یک متریال فوق العاده کاربردی سبک و بادوام است که به راحتی تمیز می‌شود. این مصالح برای بالکن‌هایی که در معرض باد شدید قرار دارند، مناسب است.
شیشه: شیشه مصالحی شفاف و مدرن است که به بالکن نور زیادی می‌بخشد. شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه مانند شیشه‌های سکوریت برای سقف بالکن مناسب هستند.
سایبان: سایبان‌ها نوعی سقف موقت هستند که می‌توان آن‌ها را در صورت لزوم باز یا بسته کرد. سایبان‌ها برای بالکن‌هایی که در معرض نور خورشید شدید قرار دارند، مناسب هستند.
در نهایت، بهترین مصالح برای سقف بالکن، مصالحی است که نیازهای شما را برآورده کند. با توجه به عوامل مختلف، گزینه‌های مناسب را بررسی کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

مزایای استفاده از بارانگیر بالکن

باران گیر بالکن

برای اینکه شما بتوانید ساختمان زیبایی داشته باشید،‌باید از انواع سقف های کاذب همچنین  نورگیر سقفی و نورگیر حبابی استفاده کنید. در این بین به کار بردن انواع باران گیرها و سایه‌ بان ها هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید برای آن فکری کنید. نصب و استفاده از بارانگیر بالکن مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت که به همین جهت به شما توصیه می کنیم که از آن بهره ببرید. اگر شما هم عاشق دیدن باران از فضای بالکن هستید، با وجود بارانگیر می توانید بدون خیس شدن این منظره زیبا را مشاهده کنید.

به غیر از این مورد،‌ فراموش نکنید که این سازه به عنوان یک سایه بان هم عمل می کند و در روزهای تابستانی می توانید از نشستن در بالکن لذت ببرید. از آنجا که معمولا در بالکن پنجره قرار داده می شود، نور خورشید به دلیل وجود بارانگیر به صورت مستقیم به داخل خانه نمی تابد. این مورد باعث می شود که وسایل شما در داخل خانه بر اثر نور خورشید آسیب نبینند. خوشبختانه سقف حیات خلوت و سقف پاسیو نیز همین ویژگی را دارند و از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری خواهند کرد. مزیت بعدی باران گیر بالکن مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی است.

این سازه از موادی تشکیل شده است که می توانند در برابر عوامل مختلف جوی همچون برف، باران و تغییرات شدید دمایی مقاومت کنند. همین ویژگی مثبت سبب شده است که عمر مفید بارانگیر نیز بیشتر شود. در حال حاضر برندهای مختلفی در حال تولید این محصول هستند که شما می توانید از بین آن ها بهترین گزینه ممکن را برای خود پیدا کنید. شما با داشتن یک بارانگیر خوب می توانید از مواردی همچون باران، آفتاب و باد در امان باشید.

سقف تراس ارزان

برای ساخت سقف تراس ارزان، می‌توان از مصالحی مانند طلق، چمن مصنوعی، گلدان‌های آویز و سایبان‌های چادری استفاده کرد. این مصالح علاوه بر زیبایی، از تراس در برابر نور خورشید، باران و حشرات محافظت می‌کنند.

همچنین بخوانید: روش نصب سقف پاسیو با نورگیر حبابی چگونه است؟

باران گیر بالکن

سبک های مختلف در تولید بارانگیر بالکن

تولید و ساخت انواع بارانگیرها در سبک های مختلفی انجام می شود که هر کس با توجه به علاقه شخصی خود می تواند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. نکته جالب این است که این تنوع سبک در سازه های دیگری همچون سقف ورودی ساختمان و سقف استخر نیز دیده می شود. برخی از بارانگیرها ظاهر ساده ای دارند و شامل یک شیب صاف می باشند. برخی دیگر از نمونه های ساخته شده در این مورد، دارای قوس مشخصی هستند که این محصول نیز در نوع خود حائز اهمیت خواهد بود. برخی دیگر از افراد نیز بارانگیرهای گنبدی شکل را می پسندند که البته هر کسی در این مورد دارای نظر و ایده خاص خودش است.

تمامی این سازه ها در بالاترین کیفیت ممکن ساخته می شوند و این شما هستید که باید با توجه به سلیقه خود خرید را انجام دهید. انتخاب طرح و سبک بستگی زیادی به ظاهر ساختمان شما دارد و باید حتما این موضوع را در نظر داشته باشید. به غیر از بحث طرح‌ ها، برای ساخت این سازه ها از رنگ های متنوعی نیز استفاده می شود که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. رنگ بندی متنوع محصولات در این بخش سبب شده است تا شما بتوانید به راحتی خرید خود را از این طریق به ثبت برسانید. نکته مهم و حائز اهمیت این است که این بارانگیرها به دو صورت ثابت و متحرک تولید شده اند. به طور قطع بارانگیر متحرک برای شما بهتر است زیرا می توانید در صورت عدم نیاز آن را ببندید و دوباره باز کنید.

سخن پایانی
برای اینکه بتوانید ساختمان بهتری داشته باشید، استفاده از سقف کاذب ساده مانند نورگیر سقفی و نورگیرکوپل بسیار مهم خواهد بود. در کنار این موارد بهتر است که از باران گیر بالکن نیز استفاده کنید تا باران و برف به به تراس و بالکن ورود پیدا نکنند. همچنین شما می توانید این سازه را در طرح های مختلفی در خانه خود اجرا کنید که این مورد دست شما را برای خرید باز می گذارد. با توجه به توضیحات داده شده،‌ بهتر است که در اولین فرصت ممکن برای اجرای سقف نورگیر  دست به کار شوید. و با شماره گیری:09121261792 با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *