شکایت از سقف حیاط خلوت در سازه های ساختمانی

شکایت از سقف حیاط خلوت در سازه های ساختمانی

ایجاد یک پوشش ایمن و در عین حال با جلوه ظاهری مدرن و ساده در قسمت سقف حیاط خلوت و پاسیو امروزه از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و اغلب به این نکته توجه خاصی می شود و حتی طبق قوانین جدید وضع شده ایجاد یک پوشش در قسمت سقف حیاط خلوت به یک الزام تبدیل شده است.
شما از متریال های مختلفی می توانید به عنوان پوشش سقف استفاده کنید، اما در این بین برخی از نمونه های جدید و اصولی دارای میزان کیفیت بالا و استاندارد از جانب مهندسان و معماران ایرانی و خارجی هستند و جهت استفاده در این امر مناسب تر هستند، نورگیر سقفی یکی از محصولات نوین و درجه یک جهت پوشش سقف  پاسیو می باشد و همچنین محیطی دنج و آرام را تحت هر شرایطی برای شما به ارمغان می آورد، نورگیر حبابی نیز از دیگر متریال قابل استفاده و ایمن در این زمینه شناخته می شود و قیمت مناسب و ارزان آن باعث افزایش تقاضای این محصول شده است.

مشکلات حیاط خلوت:

یکی از فضاهای باز در سازه های ساختمانی ویلایی و آپارتمانی حیاط خلوت می باشد، که بر اساس نقشه طراحی و ساخت سازه در قسمت شمالی و یا جنوبی آن همیشه قرار می گیرد و دارای اشکال مختلفی می باشد، همچنین حیاط خلوت از نظر ابعاد متفاوت است و متراژ آن بستگی به نظر مهندس نقشه کشی دارد، این حیاط در آپارتمان ها به صورت کاملا مشاع می باشد و همه ساکنین قابلیت استفاده از آن را دارند.

یکی از مشکلات اساسی هر حیاط خلوتی نداشتن سقف در قسمت انتهایی آن می باشد، این عامل باعث می شود، که میزان کارایی حیاط خلوت کاهش پیدا کند و شما کمتر بتوانید از حیاط خلوت خود به درستی استفاده کنید، طبق قانون جدید و ماده های صادر شده اخیر قانون مسقف کردن سقف حیاط خلوت به نوعی اجباری شده است و شما باید خصوصا در سازه های آپارتمانی برای دریافت مجوز بهره وری این مشکل را برطرف کنید.

برای ایجاد پوشش استاندارد و خاص در قسمت سقف نورگیر سقفی و نورگیر حبابی بر اساس قیمت و کارایی که دارند، از هر لحاظ بهترین گزینه به شمار می آیند و حتی استفاده از آن ها حتی طبق قوانین جدید شهرداری ممنوع نیست، این دو نورگیر را در هر ابعادی می توان برش داد و در مدت زمان کوتاهی نصب کرد و همچنین کیفیت آن از هر لحاظ تضمین شده است.

نورگیر ساز یکی از مجریان با سابقه و حرفه ای انواع نورگیر در ایران شناخته می شود، که با قیمت های کاملا شگفت انگیزی این نوع از محصولات را به فروش می رساند، هدف نهایی ما از بالا بردن کیفیت انواع نورگیرها و کاهش قیمت نهایی فقط جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد، سقف حیاط خلوت خود را با محصولات شرکت نورگیر ساز ایمن کنید.

همچنین بخوانید: اجراى انواع سقف حياط خلوت

شکایت از سقف حیاط خلوت

قانون پوشاندن سقف حیاط خلوت:

در سال های نه چندان دور پوشاندن سقف حیاط خلوت در خانه های ویلایی و حتی آپارتمان ها به هیچ عنوان اجباری نبوده و شما بر اساس میل و خواسته می توانستید، پوشش سقفی را انتخاب کنید، اما در حال حاضر قانون های جدیدی از جانب مهندسان شهرداری تصویب شده اند، که شما برای ایجاد یک سقف مناسب و استاندارد برای حیاط خلوت خود باید حتما اقدام کنید.

حتی استفاده از متریال مناسب و استاندارد نیز در تصمیم نهایی کارشناسان تاثیرگذار می باشد، قانون مسقف کردن سقف حیاط خلوت امروزه به یک اصل بزرگ تبدیل شده است و شما برای ایجاد تغییر در سازه خود در برخی از موارد خاص نیازمند کسب اجازه و دریافت مجوز از مراکز ذیصلاح هستید، تا فعالیت شما کاملا قانونی باشد، یکی از متریال مورد تایید کارشناسان و مهندسان شهرداری نورگیرهای مختلف و استاندارد هستند، که از نظر کیفیت ساخت مثال زدنی بوده و نیاز شما را جهت این امر به راحتی برطرف می کند.

سقف حیاط خلوت و حتی سقف پاسیو خود را به کمک نورگیر حبابی، نورگیر سقفی و سقف کاذب به راحتی می توانید نصب و اجرا کنید، این نوع از پوشش های سقف هر نوع ضربه سختی را تحمل می کنند و در برابر وزن های سنگین نیز بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار شکستگی نمی شوند، چون اصول ساخت در این محصولات با دقت تمام رعایت شده است، در مجموعه نورگیر ساز تنوع بی نظیری از پوشش های سقفی را همیشه می توانید مشاهده کنید و قبل از ثبت سفارشات در صورت نیاز می توانید از جانب کارشناسان مربوط مشاوره دریافت کنید.

قیمت پوشش سقف حیاط خلوت:

قطعا یکی از سوالات اساسی پیرامون پوشش سقف حیاط خلوت قیمت این روش می باشد، چون هزینه در نظر گرفته شده باید قبل از خرید و نصب تعیین شود، در حال حاضر انواع پوشش های سقفی موجود در بازار که جهت این امر به فروش می رسند، دارای تنوع بی شماری هستند و انتخاب هر یک بستگی به سلیقه، مکان مورد نظر و بودجه نهایی شما دارد.

اما به طور کلی شما برای ایجاد این پوشش مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیاد نبوده و با کمترین میزان از بودجه در نظر گرفته شده می توانید سقف حیاط خلوت خود را خاص و مقاوم کنید، میزان هزینه های برآورده شده برای ایجاد یک پوشش در قسمت سقف حیاط خلوت کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد، فروشگاه محبوب و شناخته شده نورگیر ساز همیشه به دنبال فروش محصولات باکیفیت با قیمت های مناسب و ارزان می باشد و همیشه در همین راستا هدف گذاری کرده است.

شکایت از سقف حیاط خلوت

کلام آخر

در حال حاضر مجموعه نورگیر ساز انواع پوشش مناسب سقف حیاط خلوت را با قیمت های مناسب تری نسبت به رقبا به فروش می رساند و همچنین هنگام خرید با تنوع بی نظیری مواجه هستید، که انتخاب هر یک بستگی به نظر شما دارد.

این مجموعه فروش داخلی در سال های اخیر جز ۱۰ فروشندگان برتر در زمینه فروش محصولات مرتبط با پوشش سقف حیاط خلوت در ایران شناخته شده است. زیبایی و جذابیت حیاط خلوت خود را با هر یک از پوشش های مجموعه نورگیر ساز می توانید به راحتی به ارمغان بیاورید، تحویل سفارشات پس از ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد، پس از یک بار خرید متوجه تفاوت کیفیت محصولات این مجموعه به سایر نمونه های موجود در بازار خواهید شد، تنها کیفیت و قیمت است، که می تواند همیشه در ذهن مشتری ماندگار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *