طراحی پوشش سقف حیاط خلوت

طراحی پوشش سقف حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت یکی از بهترین انواع سقف های مورد استفاده در بسیاری از مکان ها به شمار می آید. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از سقف های نورگیر حبابی را دارید، می توانید فرصت پیش روی خود را از دست نداده و با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نظر خود را به دست آورید.

سقف حیاط خلوت چیست؟

امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که در بسیاری از ساختمان ها به خصوص آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از باکیفیت ترین و بی نظیرترین انواع سقف نورگیر حبابی و نورگیر سقفی می باشد. شما نیز می توانید با توجه به مزیت های مربوط به این مدل از سقف ها، بهترین این سقف را تهیه کرده و آن را برای قسمت های مختلف سازه و ساختمان خود اعم از سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت توسط تیم متخصص طراحی کنید.

مزایای سقف حیاط خلوت برای سازه و ساختمان

از مهمترین مزیت های مربوط به استفاده از سقف حیاط خلوت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عایق مناسب برای حرارت و صوت
  • نشکن بودن
  • عدم دید از بیرون به سمت داخل
  • قابلیت شستشوی بسیار راحت
  • مقاوم بودن در برابر انواع ضربه ها
  • سهولت در باز و بسته شدن

شما می توانید برای مشاهده تصاویر مربوط به سقف های سقف کوپل از وب سایت نورگیرساز اقدام کرده و آنها را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای استفاده از بهترین انواع سقف های نورگیر حبابی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: نصب و اجرای نورگیر سقفی و حبابی

طراحی پوشش سقف حیاط خلوت

اهمیت استفاده از سقف حیاط خلوت

امروزه شاهد افزایش میزان استفاده از سقف حیاط خلوت در بسیاری از ساختمان ها هستیم که این امر نشان از اهمیت استفاده از این سازه ها می باشد. اگر معماری و طراحی ساختمان شما نیز به گونه ای است که نمی توانید به نور مورد نظر خود دسترسی لازم را داشته باشید، می توانید با خیال راحت اقدام به استفاده از بهترین انواع سقف های نورگیر حبابی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از نور خورشید بهره مند شوید.

در سال های اخیر، بسیاری از مردم با علاقه مندی بسیار بالایی به دنبال استفاده از این سازه ها در سقف ساختمان و حیاط خود هستند. البته توجه داشته باشید که برای طراحی و تهیه بهترین مدل سقف های نورگیر حبابی ازفروشگاه ها و سایت های معتبر اقدام کنید تا بتوانید با کیفیت ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید برای دریافت مشاوره برای بهترین نورگیر مناسب ساختمان خود با کارشناسان نورگیرساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت

نصب سقف کاذب از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که توصیه می شود نصب سقف نورگیر حبابی را به دست افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این سازه ها را در مکان مورد نظرتان نصب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که نورگیر ها به درستی نصب و اجرا نشوند می توانند طول عمر آن را کاهش داده و یا در معرض آسیب قرار بگیرند. همچنین ممکن است آب بارندگی به داخل راه پیدا کند.

 اجرای سقف حیات خلوت با متریال  پلی کربنات

سقف پلی کربنات از سری سقف های ترموپلاستیک هستند. تولید و شکل گرفتن این محصول سقف پلی کربنات بسیار راحت هستند. این سبک از پلاستیک ها در تولیدات مدرن امروز سهم بسیار بزرگی دارد. سقف های پلی کربنات بسیار خوش استفاده، محکم و اقتصادی است. نورهای مضر خورشید را فیلتر میکند و یک روشنایی طبیعی به محیط می دهند.
معمولا از این مدل از پلاستیک‌های شفاف در کار قالب سازی، تغییرات حرارتی، نورگیر، پوشش سقف پاسیو، سقف استخر و … استفاده می‌نمایند و سقف پلی کربنات هم چنین در صنعت شیمیایی نیز کاربرد بسیاری دارد.
سقف پلی کربنات امروزه با پیشرفته شدن صنعت معماری و آپارتمان سازی از پلی‌کربنات به جای شیشه در بخش‌های مختلف آپارتمان الخصوص برای پوشش سقف پاسیوها، و در خانه‌های ویلایی که اکثراً دارای استخر رو باز میباشند به عنوان سقف استخر بصورت سقف پلی کربنات نیز استفاده می‌نمایند.

برای ایجاد نورگیر سقفی حیاط خلوت می توان به صورت های مختلفی اقدام نمود. اما اگر شما در این امر دچار مشکل انتخاب هستید بهتر است که قبل از اقدام به هر کاری با یک طراح داخلی زبده مشورت نمایید و نسبت به نوع پوشش و یا متریال سقف پلی کربنات با افراد خبره مشورت نمایید.

استفاده از انواع سقف کاذب به صورت ساده، شیبدار، ترکیبی و یا مسطح می تواند زیبایی ویژه ای به این قسمت از فضای ساختمان شما ببخشد. مدل های مختلفی از انواع نورگیر های ساده و یا نورگی حبابی، سقف کشویی حیاط خلوت و یا سقف حیاط خلوت برقی نیز وجود دارند که شما می توانید بهترین نوع را متناسب با نوع سازه و نیاز ساختمان تهیه و اجرا کنید.

 

همچنین بخوانید: انواع نورگیر سقفی

طراحی پوشش سقف حیاط خلوت

هزینه های مربوط به استفاده از نورگیر سقفی

آیتم ها و پارامترهای بسیار زیادی وجود دارند که در هزینه ها و قیمت های نهایی مربوط به سقف حیاط خلوت دخیل می باشند که شما نیز می توانید با توجه به این آیتم ها، بهترین این محصولات را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین این آیتم ها نیز می توان به جنس سقف های نورگیر حبابی، ابعاد سقف های نورگیر حبابی، نحوه نصب و غیره اشاره کرد. این موضوع بسیار اهمیت دارد که نورگیر را برای چه سازه ای و با چه کاربردی مدنظر دارید. متراژ و نوع نورگیر طراحی شده برای هر فضا می تواند متفاوت از دیگری باشد که این موضوع خود عاملی برای تفاوت در هزینه ها خواهد بود.

شما می توانید در خصوص انتخاب و طراحی بهترین اجرای سقف نورگیر با کارشناسان و مشاوران ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا بتوانید متناسب با سازه ی خود بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: سقف ورودی ساختمان

سوالات متداول طراحی پوشش سقف حیاط خلوت