قیمت بارانگیر درب ورودی در تهران

قیمت بارانگیر درب ورودی در تهران

برای جلوگیری از ورود آب باران و برف به داخل محیط خانه راه های زیادی وجود دارد. نفوذ آب به خانه می تواند از طریق درها یا پنجره ها اتفاق بیفتد که باید در اولین فرصت جلوی آن را گرفت. در همین راستا محصولاتی مانند بارانگیر درب ورودی ساخته شده اند که مانع از ورود آب خواهند شد. همچنین این محصولات می توانند همانند یک سایبان عمل کنند و جلوی نور خورشید زیاد را می گیرند. خوشبختانه قیمت بارانگیر درب ورودی در تهران به صورت منطقی تعیین شده و همه کسانی که مایل هستند می توانند به راحتی آن را تهیه نمایند. همچنین مواردی مانند سقف حیاط خلوت  و  نورگیر حبابی نیز عملکرد مشابهی دارند و حجم فروش آن ها در سال های اخیر رو به رشد بوده است.

ویژگی های بارانگیر درب ورودی

یک بارانگیر خوب دارای ویژگی های خاصی است که به آن ارزش و اهمیت بالایی می دهد. جنس بارانگیر معمولا از مواردی مانند کتان، پلی استر و پلی کربنات می باشد که هر کدام در وضعیت خاصی به کار می روند. به طور کلی بارانگیر پلی کربنات کیفیت بیشتری نسبت به نمونه های کتان و پلی استر دارد. شاسی این ابزار هم می تواند از فلزات مختلفی مانند آلومینیم یا استیل ساخته شود که در اکثر موارد آلومینیوم انتخاب می گردد.

همانطور که مشاهده کردید میزان تنوع در نوع ورق ها زیاد است پس مشتری می تواند با خیال راحت از بین گزینه های موجود انتخاب نماید. همچنین در این محصول رنگ بندی مناسبی نیز وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه شخصی رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. برای اینکه بتوانید یک بارانگیر خوب بخرید،‌ به سایر قسمت های خانه نیز دقت کنید و بر اساس آن یک رنگ خوب را برای بارانگیر در نظر بگیرید.

ویژگی دیگری که در بارانگیر درب ورودی وجود دارد، راحت بودن نصب آن می باشد. با توجه به ساختار ساده ای که در این سازه وجود دارد، به راحتی می توان آن را در مکان مورد نظر نصب نمود. وزن کلی این سازه هم کم است و به همین علت کار نصب را آسان تر نموده است. در واقع همین سبک بودن سبب می شود که کار جابجایی و حمل آن نیز آسان باشد و به راحتی انجام گیرد.

 سقف پلی کربنات به کار رفته در این محصول در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم است و هیچگونه آسیبی از این عوامل نامساعد نمی بیند. نام دیگر این محصول سایبان درب ورودی منزل می باشد که در برخی موارد آن را به این اسم می شناسند. اگر دوست دارید که از شر آب باران و برف خلاص شوید، بهتر است که هر چه سریع تر برای تهیه بارانگیر اقدام نمایید.

همچنین بخوانید: انواع سقف موقت

قیمت بارانگیر درب ورودی در تهران

مدل های مختلف بارانگیر درب ورودی

امروزه نمونه های متنوعی از بارانگیر تولید شده و سپس به مردم عرضه می گردد. اگر نگاهی کلی به محصولات بازار داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که پیش آمدگی بارانگیر می تواند به صورت ۸۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ سانتی متر باشد. هر کدام از این سه مورد در شرایط مخصوص به خود به کار می روند. البته طول بارانگیر با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است و می توان با اندازه گیری ابعاد درب یا پنجره آن را به دست آورد. به صورت کلی باران گیر درب ورودی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود. بارانگیر ثابت پس از نصب هیچگونه تغییری در مکان ندارد و به صورت ثابت در آن باقی خواهد ماند. این مورد بیشتر برای پنجره ها و درب های کوچک مناسب است. با توجه به ثابت بودن این سازه، میزان دوام و ماندگاری آن نیز بیشتر است و تا سال ها می توانید بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید. بارانگیر متحرک باز و بسته می شود و از این لحاظ اختیار بیشتری به شما خواهد داد.

به طور مثال شما می توانید در یک روز بارانی یا برفی آن را باز کنید تا آب وارد خانه نشود. همچنین در روزهای آفتابی و بدون مشکل می توان آن را جمع کرد تا نور خورشید به داخل خانه راه پیدا کند.

به طور قطع قیمت بارانگیر متحرک بیشتر از نمونه های ثابت است ولی میزان امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بیشتر است. موارد دیگری مانند نورگیر سقفی و سقف کاذب نیز به صورت ثابت و متحرک تولید می شوند که می توان از بین آن ها انتخاب نمود. در سال های اخیر سقف استخر نیز به شکل ثابت و متحرک درآمده که این امر دست مشتریان را در هنگام خرید باز گذاشته است. اگر می خواهید عوامل مزاحم مانند نور خورشید، برف و باران را از خانه دور کنید،‌ بهترین راه خرید بارانگیر خواهد بود. شما می توانید جهت سفارش با شماره: 09121261792 تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید: کاربرد ورق پلی اتیلن در پوشش سقف گلخانه

 

سوالات متداول قیمت بارانگیر درب ورودی در تهران

بارانگیر ها به دو نوع تقسیم میشوند ثابت ومتحرک به طور قطع قیمت بارانگیر متحرک بیشتر از نمونه های ثابت است ولی میزان امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بیشتر است. موارد دیگری مانند نورگیر سقفی و سقف کاذب نیز به صورت ثابت و متحرک تولید می شوند که می توان از بین آن ها انتخاب نمود.
اگر نگاهی کلی به محصولات بازار داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که پیش آمدگی بارانگیر می تواند به صورت ۸۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ سانتی متر باشد. هر کدام از این سه مورد در شرایط مخصوص به خود به کار می روند. البته طول بارانگیر با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است و می توان با اندازه گیری ابعاد درب یا پنجره آن را به دست آورد. به صورت کلی بارانگیر درب ورودی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود. بارانگیر ثابت پس از نصب هیچگونه تغییری در مکان ندارد و به صورت ثابت در آن باقی خواهد ماند. این مورد بیشتر برای پنجره ها و درب های کوچک مناسب است. با توجه به ثابت بودن این سازه، میزان دوام و ماندگاری آن نیز بیشتر است و تا سال ها می توانید بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید. بارانگیر متحرک باز و بسته می شود و از این لحاظ اختیار بیشتری به شما خواهد داد.
یک بارانگیر خوب دارای ویژگی های خاصی است که به آن ارزش و اهمیت بالایی می دهد. جنس بارانگیر معمولا از مواردی مانند کتان، پلی استر و پلی کربنات می باشد که هر کدام در وضعیت خاصی به کار می روند. میزان تنوع در نوع ورق ها زیاد است پس مشتری می تواند با خیال راحت از بین گزینه های موجود انتخاب نماید. همچنین در این محصول رنگ بندی مناسبی نیز وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه شخصی رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. ویژگی دیگری که در بارانگیر درب ورودی وجود دارد، راحت بودن نصب آن می باشد. با توجه به ساختار ساده ای که در این سازه وجود دارد، به راحتی می توان آن را در مکان مورد نظر نصب نمود. وزن کلی این سازه هم کم است و به همین علت کار نصب را آسان تر نموده است. در واقع همین سبک بودن سبب می شود که کار جابجایی و حمل آن نیز آسان باشد و به راحتی انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *