نصب و اجرای سقف پلى كربنات با قیمت مناسب

نصب و اجرای سقف پلى كربنات با قیمت مناسب

از مزایای سقف پلی کربنات بجای شیشه، کم وزن بودن و هزینه نصب و اجرای به صرفه آن می باشد. این سقف ها از استقامت بالایی برخوردار هستند که سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد و تقاضای آن روز به روز جهت استفاده در مکان های متنوع افزایش یابد. برای طراحی، نصب و اجرای این سقف ها به آسانی می توانید با نصاب این مدل سقف ها با موسسات معتبری مشورت نمایید.

قابلیت نصب و اجرای انواع سقف متحرک و ثابت با بکارگیری بهترین مصالح و هزینه اجرای مناسب به وسیله پرسنل این موسسات فراهم شده است. در صورت لزوم فقط کافیست به شکل رایگان در سامانه این موسسات تقاضای خود را ثبت کنید و از مشاوره های ‌کارشناسان آنها بهره ببرید. در این صورت اجرای این سقف ها با نازلترین قیمت و بهترین سطح کیفی برای کاربران عزیز به وسیله افراد ماهر و کاربلد انجام می گیرد.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی

نصب و اجرای سقف پلي كربنات با قیمت مناسب

اجرای سقف پلی کربنات به چند صورت انجام می گیرد؟

سقف پلی کربنات به چند روش اجرا می شود که عبارتند از:

•بکارگیری ورق پلی کربنات تخت

کی از روش های اجرای سقف پلی کربنات استفاده از ورق پلی کربنات تخت می باشد. از این گونه ورق جهت نصب سقف راهرو، اجرای سایبان و سقف گلخانه ای استفاده می شود. این نوع ورق ها به دلیل انعطاف بالایی که دارند می توانند به شکل شیروانی یا قوس دار طراحی و اجرا شوند. طلق های پلی کربنات نیز به آسانی اره کاری و فرز می شوند و به سایز و شکل های متنوعی در می آیند.

•بکارگیری ورق پلی کربنات دوجداره

یکی دیگر از روش های اجرای سقف پلی کربنات استفاده از ورق پلی کربنات دوجداره می باشد. مسلما این نوع ورق ها از استقامت بیشتری در برابر آب و آتش برخوردار هستند. بدین جهت دامنه بکارگیری بیشتری را شامل می شوند. مناسب ترین مکان جهت نصب و اجرای این سقف ها برای خانه های مسکونی و گلخانه ها می باشد.

ورق پلی کربنات شفاف

یکی از جدید ترین وپرفروش ترین ورق های پلی کربنات قابلیت سفاف بودن ورق پلی کربنات در استفاده در مکان هایی مثل سقف پاسیو طبقه اول ونورگیر حبابی است این ورق پلی کربنات شفاف بوده نورواجسام پشت آن مشخص است.که نمای زیبایی به ساختمان می بخشد.

ویژگی پلی کربنات

پلی کربنات در سال های اخیر تبدیل به یک انتخاب فوق العاده محبوب برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش، علامت چهره، پوشش های پیاده رو و موارد دیگر که در آن شفافیت مورد نظر است انتخاب شده است.

از ویژگی های اصلی ورق پلی کربنات مقاومت در برابر ضربه ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه است و در عین حال مقاومت در برابر درجه حرارت استثنایی و استحکام کششی بالایی دارد. علاوه بر این، ورقه های پلی کربنات ما در برابر زردی، زنگ زدگی، شکستگی و هر نقص دیگری مقاوم است.

ساخت سقف پلی کربنات برای چه مکان هایی مناسب است؟

ساخت سقف پلی کربنات برای مکان های زیر کاملا مناسب است:

نصب و اجرای سقف پلي كربنات با قیمت مناسب

•نصب این سقف ها برای استخر

ساخت سقف استخر راه حلی اثربخش می باشد که از تمیزکاری این مکان خلاص شوید. تنها عاملی که بایستی در نظر گرفته شود تعیین طرح و رنگ سقف پلی کربنات هماهنگ با محیط استخر می باشد. همچنین احتمال نصب سقف متحرک برای این مکان هم وجود دارد. فواید نصب این سقف بی شمار است. نخستین و عمده ترین مزیت ان استقامت و استحکام زیاد این سقف در برابر نیرو و باد است. همچنین به دلیل فیلتر کردن پرتو نور آفتاب و پیشگیری از ورود پرتو UV, خواص شیمیایی آب استخر را عوض نمی کند.

•نصب و اجرای این مدل سقف برای پارکینگ

سقف پلی کربنات یکی از بهترین و کامل ترین نوع سایبان همراه با نورگیر کافی و ایدآل می باشد. که مناسب مکانهای مختلف مانند سقف نورگیر حیاط خوت و پارکینک اشاره کرد. مهترین متریال برای ساخت انواع نورگیراستفاده ازپلی کربنات را داشته باشید. مقاومت ورق پلی کربنات در برابر ضربه وفشارموجب شده است که به عنوان سقف پارکینگ پلی کربنات مورد استفاده قرار بگیرد.

از فوایت سقف پلی کربنات می توان به مقاومت بالای آن در مقابل رعد و برق، بارندگی و بارش برف سنگین اشاره کرد. استقامت زیاد این مصالح سبب شده است که به منزله سقف پارکینگ به کار برده شود. بکارگیری این سقف دوجداره در پارکینگ خانه سبب جذاب و زیباتر شدن محوطه می شود.  همچنین به دلیل قابلیت نوردهی با بکارگیری این مصالح همواره حیاط یا پارکینگی روشن خواهید داشت.  اجرای این سقف به صورت متحرک هم مقدور می باشد. بدین ترتیب به آسانی در زمان های غیر ضروری بسته شده و محوطه باز تری در اختیار خواهید داشت.

•ساخت سقف پلی کربنات پاسیو

ساخت، نصب و اجرای سقف پاسیو هم یکی دیگر از پوشش های مقاوم و مطلوب به شمار می آید. همانطور که مقدار نوردهی در پاسیو از اهمیت بسزایی برخوردار است. نصب این سقف می تواند یک گزینه مناسب و عاقلانه باشد. این سقف ها در طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوعی تولید و طراحی می شوند.

•سقف حیاط خلوت

ساخت این نوع سقف کاذب به منزله یک سقف نورگیر، خیلی رایج شده است. این گونه سقف به دلیل استقامت زیاد، تقریبا ۲۵۰ برابر شیشه مورد قبول تولیدکنندگان است. همچنین به دلیل شفافیت زیاد تحت هیچ شرایطی از ورود روشنایی به خانه جلوگیری نمی کند و مناسب ترین گزینه به منزله سایبان پلی کربنات است.

همچنین بخوانید: انواع سقف طلقی و کاربرد آن در فضای مختلف ساختمان

نصب و اجرای سقف پلي كربنات با قیمت مناسب

قیمت اجرای نصب این نوع سقف

نوع ورق که همواره به چند مدل طبقه بندی می شود می تواند بر روی قیمت اجرای نصب سقف پلی کربنات اثر بگذارد. این ورق ها تک جداره، دو جداره و چند جداره می باشند. از سوی دیگر قطر و ضخامت آن هم مسئله خطیر و مهم در قیمت گذاری این محصول می باشد.

از مواردی که بایستی بدانید بر نصب این سقف ها اثرگذار است طراحی آن می باشد. همواره شامل طرح ساده و پیچیده می باشند. بدین جهت نصب و اجرای طرح های پیچیده کمی سخت می باشد و قیمت اجرای نصب سقف پلی کربنات این طرح هم بیشتر خواهد بود. در مجموع هزینه نصب و اجرای این سقف نسبت به سقف كوپل، طلق حبابی، سقف پلي كربنات، سقف پاسيو طبقه اول، اجرای سقف نورگير به صرفه تر و ارزان تر می باشد.

سخن آخر

با ملاحظه به نکاتی که در این مبحث جهت نصب سقف پلی کربنات خواندید، نخست بایستی دکوراسیون داخلی ساختمان را درنظر بگیرید. چرا که این سقف ها دارای رنگ های متنوعی می باشند. لازم است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با فضای داخلی ساختمان باشد. از سویی دیگر به علت اینکه از سایر سقف ها به صرفه تر و ارزانتر می باشد خیلی مورد استقبال قرار می گیرد.

سوالات متداول نصب و اجرای سقف پلى كربنات با قیمت مناسب