سقف کاذب cnc

سقف کاذب cnc

امروزه انتخاب یک سقف کاذب زیبا، جذاب و در عین حال بادوام و مقاوم، امری ساده می‌ باشد. سقف های کاذب cnc با متریالی منحصر به فرد و زیبا، می‌ توانند نظر متقاضیان این محصولات را جلب نمایند. کیفیت عالی و تنوع طرح های سقف کاذب موردنظر در مجموعه نورگیر ساز، انتخاب و تهیه انواع طرح و مدل سقف کاذب را برای متقاضیان میسر کرده است. انتخاب این محصول و اجرای آن بر روی سقف انواع مکان های مختلف، در مجموعه نورگیر سازبه مناسب ترین هزینه انجام می پذیرد.

تعریف سقف کاذب cnc

ورق های پی وی سی که در طرح های زیبای معرق کاری به واسطه دستگاه cnc ارائه می‌ شوند، به عنوان سقف کاذب cnc برای پوشش انواع سقف ها مورد استفاده قرار می گیرند.
این سقف های کاذب ،نسل جدیدی از طراحی دکوراسیونی می‌ باشند که ترجیحا برای سقف انواع مراکز مسکونی، تجاری، اداری و… درنظر گرفته شده است. لذا با انتخاب این نوع از سقف کاذب، جذابیت را در کنار کاربردی بودن این محصول می‌ توان شاهد بود.

این محصول به عنوان نورگیر و سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. البته بیشتر مراکز با کاربری مختلف، به جهت زیبایی و نورپردازی از این نوع سقف جدید استفاده می کنند.

معرفی سقف کاذب معرق

ویژگی های سقف کاذب cnc

ورق های پی وی سی با ضخامت متغیر و کیفیت متفاوت، به عنوان متریال اصلی سقف کاذب cnc در نظر گرفته می‌ شود. این محصولات با بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روز، برش های میلیمتری و لیزری را دارا می‌ باشند. این برش ها برای ارائه طرح سه بعدی و معرق کاری، روی متریال پی وی سی اعمال می می شود. این برش ها می‌ توانند علاوه بر افزایش زیبایی سقف مکان‌های مختلف، در ارائه نورپردازی نیز نقش ویژه ای داشته باشند.

ویژگی های ضدآب و ضد رطوبت بودن این سقف ها، به محبوبیت هرچه بیشتر این محصولات افزوده است. بنابراین از ویژگی متمایز این محصول نسبت به سقف های کاذب دیگر، می‌ توان به قابل استفاده بودن آن ها در محیط های مختلف خشک و مرطوب اشاره کرد.

این محصول قابل شستشو می‌ باشد و در صورت نیاز به تعویض، در کمترین زمان و با بالاترین سرعت، امکان تعویض و نصب دوباره آن ها وجود دارد.

کاربرد سقف کاذب cnc

در درجه اول، سقف کاذب cnc به جهت داشتن طرح های معرق کاری، می‌ توانند در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برای مکان های مختلف درمانی، مسکونی و… مورد استفاده قرار بگیرد.

اعمال نورپردازی مخفی در قسمت داخلی سقف کاذب امکان پذیر است. امکان نصب این محصول روی سقف گچی، آجری، سیمانی و… از کاربردهای بسیار عالی این محصول می‌ باشد. عموما حرارت و رطوبت، دو جز ناموثر در افت کیفیت این محصولات است. از این رو در اعمال نور کاری، نگرانی درباره حرارت، رطوبت و تعریق آن ها وجود ندارد.

این محصول می‌ تواند در سقف انواع سرویس های بهداشتی قرار بگیرد. ضمن پوشش انواع لوله کشی های موجود در این مکان، می‌ توان روشنایی جذاب با طرح دلخواه را برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه به وجود آورد. امروزه از سقف کاذب حیاط خلوت ارزان قیمت برای زیباسازی محوطه حیاط های کوچک استفاده می‌ کنند.

انواع سقف کاذب cnc

سقف کاذب در نوع cnc، امروزه در طرح های بسیار متعدد طراحی و اجرا میشود. برای استفاده از این محصول جهت اعمال روی سقف پاسیو، نیاز به طرح های خلوت و ساده ای می‌ باشد تا عبور نور و روشنایی از آن امکان پذیر گردد. عموما این سقف ها در نوع متری و ورقه ای مورد ساخت قرار می گیرند.

در صورت تمایل به استفاده از سقف کاذب شیشه ای پاسیو، می‌ توان از تایل های cnc همراه با شیشه های سقفی مخصوص، به صورت ترکیبی استفاده کرد که نمای جذاب و دل انگیزی را به پاسیو می بخشد.

سقف حیاط خلوت نیز با بهره گیری از طرح های متری این محصول، پوشش داده می‌ شود. در قانون مسقف کردن سقف حیاط خلوت، اعمال یک سقف شیشه ای برای عدم پوشش کامل سقف حیاط، اجباری است. از این رو می‌ توان با انتخاب طرح های جذاب و متری سقف کاذب cnc، این مورد را مدیریت نمود.

سقف کاذب cnc، در نوع تایلی و ورقه ای ارائه می‌ شود. لذا برای انتخاب درست و معقول طرح های سقف کاذب، باید نوع کاربری مکان مورد نصب مورد توجه قرار دهد. برای این کار، کارشناسان مجموعه نورگیر ساز، ارائه مشاوره رایگان با توجه به کاربردی ،طرح و مدل سقف کاذب، ارائه می نمایند.

اجرای سقف کاذب cnc

اجرای سقف های کاذب مختلف مانند سقف پلی کربنات، سقف شیشه ای و… نیاز به تجهیزات و علم خاص دارد. اما امروزه اجرای سقف کاذب cnc بسیار آسان و راحت می‌ باشد.
اعمال طراحی سقف کاذب مورد نظر توسط مهندسین با تجربه انجام می گیرد. از این رو امکان نصب آسان این محصولات، از ویژگی های برتر این محصولات می‌ باشد. مجموعه نورگیر ساز برای اجرای سقف کاذب موردنظر در مکان هایی مانند سقف پاسیو طبقه اول و…، امکان نورپردازی خاص و ویژه را نیز فراهم می‌ کند.

راحتی نصب تایل و ورق های cnc و همچنین سبک بودن آن ها، امکان اتصال و نصب سقف کاذب را در طی زمان کوتاه میسر می سازند. لذا آماده بودن طرح و ابعاد با توجه به ابعاد سقف مکان مورد نصب، در صرفه جویی زمان نصب، نقش موثری را ایفا می‌ کند.

قیمت سقف کاذب cnc

مجموعه نورگیر ساز با موفقیت در زمینه طراحی و ارائه انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، توانسته است اعتماد مشتریان بسیاری را جلب نماید. این موضوع هم در زمینه قیمت و هم در زمینه کیفیت ساخت و طرح، قابل اثبات می‌ باشد.

امروزه هزینه اجرا و نصب این محصول در کنار قیمت نهایی آن محصول، آورده می‌ شود. برای برخورداری و اطلاع از قیمت سقف کاذب برای اعمال روی سقف پذیرایی و سرویس بهداشتی، راه های ارتباطی در سایت بارگذاری شده است. با استفاده از ارتباط گیری تلفنی می توانید از قیمت روز و نحوه اجرا سقف کاذب، اطلاعات مناسبی به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *