سقف کاذب استخر سرپوشیده

سقف کاذب استخر سرپوشیده

در روزهای اخیر بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از مقاوم ترین و بهترین سقف استخر سرپوشید هستند. سقف های مذکور تفاوت قابل توجهی را با سقف ورودی ساختمان یا سقف پاسیو دارد و شما بایستی قبل از خرید این مدل از سقف ها، به این موضوع توجه لازم را داشته باشید تا مناسب ترین سقف کاذب را تهیه و خریداری کنید.

طراحی سقف استخر سرپوشیده

سقف استخر ویلا نوعی سازه است که از مصالح مختلف ساخته می شود. مصالح فلزی نظیر آلومینیوم و ورق های مقاوم پلی کربنات، دو گزینه پرکاربرد و ایده آل می باشند.

اهمیت طراحی سقف برای استخر داخل ویلاها در چند سال اخیر بسیار شناخته شده است از آنجایی که استخر در محوطه بیرون از ویلا ساخته می‌شود، در فصل سرد پاییز یا زمستان می توان از آن استفاده کرد. سازه هایی نظیر سقف کاذب بر روی استخر بهترین راهکار خواهند بود.

طراحی سقف استخر ویلا می ‌تواند به صورت ریلی باشد یا می تواند به صورت پانل های متحرک در نظر گرفته شود. این سقف ها از نظر باز و بسته شدن به دو روش فیزیکی یا کنترل از طریق ریموت تقسیم بندی می شوند.

طراحی این سقف ها یا بهتر بگوییم سرپوش استخر ویلا می‌تواند سفارشی‌سازی مطابق با فضای استخر باشد. برای استخرهایی که ابعاد و اندازه های استانداردی دارند، از پانل های پیش ساخته در کارخانه استفاده می شود.

انواع پوشش سقف استخر

اجرای پوشش سقف  استخر در انواع مختلف ومتریال های گوناگون درسال2022 قابل اجرا است توسط مجموعه نورگیر ساز در سریع ترین زمان ممکن نسبت به خواست کارفرما ساخته واجرا می شود.  انواع سقف استخر عبارت از:

  • -سقف استخر ثابت
  • -سقف استخر متحرک
  • -سقف استخر ریلی
  • -سقف استخر خانگی
  • -سقف استخر باغ
  • -سقف استخر ویلا
  • -سقف استخر پلی کربنات
  • -و… .

سقف استخر خانگی

امروزه با توجه به متریال های متنوع و پیشرفته اجرا استخر در همه مکان ها امکان پذیر میباشد و یکی از محبوب ترین مکان های که مدتی است برای ساخت استخر خانه ها می باشد همانطور که اشاره شد مجموعه نورگیر ساز صفر تا صد اجرای سقف استخر خانگی در انواع مختلف ثابت متحرک حبابی یا ورق معمولی اجرا می کند.

سقف استخر باغ

انجام سقف استخر در باغ یکی از علائم در دکوراسیون و محوطه سازی حیاط باغ ها می باشد و اجرای استخر به دلیل فضای باز دست شما را برای ساخت استخر باز میزارد که می توانید به صورت روباز و سرپوشیده استخرا را طراحی کنید.

سقف استخر پلی کربنات

ورق پلی کربنات یک از بهترین و ارزانترین متریال های اجرا سقف استخر درمکان های مختلف می باشد به صورت ثابت و متحرک قاب سفارش گذاری میباشد.

بهترین پوشش برای سقف استخر

برای اجرای سقف استخر از مترال های مختلفی می توان استفاده کرد مانند ورق پلی کربنات،فایبرگلاس و…

بهترین متریال سقف استخر

برای پوشاندن سقف استخر میتوان از وسایل و متریال های گوناگونی استفاده کرد در این بخش از مقاله قصد داریم چند نوع از بهترین تجهیزات و متریال های موجود در بازار است معرفی کنیم

PVC (پلی وینیل کلراید)

یکی از متریال‌های محبوب برای ساخت سقف استخر سرپوشیده، PVC (پلی وینیل کلراید) است. PVC یک ماده پلاستیکی است که به دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای پوشش سقف استخرهای سرپوشیده بسیار مناسب است.

فایبرگلاس (Fiberglass):

فایبرگلاس یا متریال شیشه‌ای تقویت‌شده، یک ماده محبوب برای ساخت سقف استخرهای سرپوشیده است. این متریال خصوصیاتی مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت در برابر اشعه UV، و عدم نیاز به نگهداری مداوم را داراست. همچنین، فایبرگلاس قابلیت ایجاد طرح‌ها و شکل‌های مختلف را نیز داراست.

پلی‌کربنات (Polycarbonate)

سقف پلی‌کربنات یک نوع پلاستیک شفاف و مقاوم است که برای ساخت سقف استخرهای سرپوشیده استفاده می‌شود. این متریال دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر حرارت و اشعه UV، و وزن سبک است. پلی‌کربنات همچنین قابلیت انعطاف‌پذیری و شفافیت بالایی دارد.

پلی‌استر (Polyester)

پلی‌استر یک نوع متریال شیمیایی است که در ساخت سقف استخر سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متریال دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر شرایط جوی، و مقاومت در برابر اشعه UV است.

مهم ترین ویژگی های این گروه از سقف

متریالی که برای سقف استخر استفاده میشود باید تا حد امکان وزن کمی داشته و منجر به افزایش بار تحمیلی به بنا نشود.
ضدآب بودن مترال قابل استفاده درساخت سقف استخر

  • تغیر دما در طوا شبانه روز نباید منجر به انبساط و انقباض شدید سقف شود.
  • پوشش سقف استخر بایدجلوه بصری خوبی در محیط استخر القا کند.
  • تا حد امکان پوشش سقف استخر باید کابل و سیم کشی برق را پنهان کند و قابل دسترس باشد

سقف کاذب برای استخرهای سرپوشیده

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از نورگیر سقفی هستید؟ آیا می دانید که مزیت های مربوط به استفاده از بهترین انواع سقف کاذب استخر سرپوشیده کدامند؟ از شما می خواهیم که اطلاعات گنجانده شده در این وب سایت را تا آخر مورد بررسی قرار دهید و در خصوص نورگیر حبابی مطالب جالبی را به دست آورید.

در سال های اخیر استفاده از انواع سقف کاذب استخر سرپوشیده و سقف حیاط خلوت از اهمیت بسیار بالایی در نزد بسیاری از مردم دارند. سقف های کاذب از زیبایی و طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار هستند و این امر سبب شده است که افراد با سلایق متفاوت، بتوانند بهترین و مناسب ترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

همچنین در این راستا می توانید شرکت های بسیار متعددی را نیز مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و تولید با کیفیت ترین انواع سقف های کاذب استخر سرپوشیده هستند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد سقف استخر و راهنمای نصب و استفاده از بارانگیر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

همچنین بخوانید: آشنایی با انواع سقف تراس و بالکن

سقف کاذب برای استخرهای سرپوشیده

اهمیت استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم برای پوشش دادن سقف استخر موجود در حیاط یا ویلای خود، به دنبال راهنمای استفاده از سقف های کاذب هستند. سقف کاذب استخر سرپوشیده اهمیت و ارزش بسیار بالایی را برای بسیاری از مردم دارد و شما نیز می توانید چنین فرصت طلایی را از دست ندهید و با کیفیت ترین و ایده آل ترین این سازه ها را انتخاب کرده و در سقف استخر خود مورد نصب قرار دهید.

جنس های سقف ریلی استخر

  • پلی کربنات
  • سقف شیشه ای با شیشه های سکوریت شیک و نشکن
  • ورق های پلی یوپان
  • سازه های پارچه ای برزنتی
  • سقف های ایرانیتی فلزی

مزیت های مربوط به استفاده از سقف های کاذب استخر سرپوشیده

بی شک استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده می تواند یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها را به دنبال داشته باشد. از مهمترین این مزیت ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • بهترین محافظ برای پوشش سقف استخر
  • داشتن قیمت بسیار مناسب و معقول
  • نصب و راه اندازی بسیار مناسب
  • داشتن وزن مناسب
  • مقاوم و استحکام داشتن
  • فریم های سازه با پروفیل های آهنی و محاسبات مهندسی
  • ضد زلزله
  • مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه
  • در انواع رنگ های متفاوت
  • قابل استفاده در تمام فصل ها
  • مقاوم در برابر شکستگی
  • مقاوم در برابر فرسایش های اب وهواییمقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت
  • مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی

حال شما نیز می توانید با خیال راحت بهترین و شیک ترین مدل از سقف های کاذب استخر سرپوشیده را برای سقف استخر خود مورد استفاده قرار دهید تا از این طریق از تمام مزیت های مربوط به این سقف ها بهره مند شوید.

همچنین بخوانید: اجراى انواع سقف حياط خلوت

مزیت های مربوط به استفاده از سقف های کاذب استخر سرپوشیده

بهترین پوشش سقف استخر

عوامل مختلف سبب روی آوردن دارندگان استخر های مختلف به امر ایجاد سقف میشود. همچنین لزوم استفاده از استخر در چهار فصل سال اهمیت استفاده از سقف را برای دوری از تحمل سرمای شدید به هنگام استفاده از استخر روشن میکند.

سقف متحرک استخر

علاوه بر اینکه سقف های استخر در انواع مختلف نورگیر سقفی موجود است یکی دیگر از این سقف ها سقف متحرک استخر بوده که به صورت ریلی با ورق های پلی کربنات ایجاد شده و می توان در صورت نیاز این سقف ها را جمع نمود و یا مجدد در هنگام نیاز از آن استفاده کرد. دقت داشته باشید این نوع سقف دارای ریل های مناسب بوده که با دست یا موتور قابل جمع شدن می باشد.

سقف استخر ثابت

دسته دیگر از انواع سقف های استخر، سقف ثابت بوده که دارای عمر طولانی است از این رو در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سقف کاذب استخر سرپوشیده به دلیل آب بندی ۱۰۰ درصد و داشتن نور کافی بسیار کاربردی بوده و همچنین جذابیت زیادی دارد. دقت داشته باشید تمام انواع این سقف ها در وب سایت نورگیر ساز موجود است که می توانید متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص انتخاب بهترین نوع نورگیر حبابی و یا نورگیر سقف ورودی ساختمان با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

دلایل قابل توجه استفاد از پوشش سقف استخر

  • محافظت افراد موجود در استخر از نگاه افراد بیرون از ساختمان دارای استخر
  • حفظ تمیزی آب استخر با جلوگیری از ورود عواملی چون خاک و گِل و …
  • استفاده از استخر در چهار فصل سال

سقف استخر خانگی

مدتی کوتاهی است که ساخت و طراحی سقف استخر خانگی ، باغ ها، ویلاهاو… . جزء اصلی دکوراسیون داخلی بدل شده است و هزینه زیادی هم در برنمی گیرد. و در اندازه ها و سرپوشیده و روباز ساخته می شود.

نصب سقف های کاذب استخر سرپوشیده

یکی از مهمترین آیتم هایی که در استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده وجود دارد، نصب این سازه ها می باشد. توصیه می کنیم که برای نصب و استفاده از بهترین انواع سقف های کاذب استخر سرپوشیده، از افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سازه ها استفاده کنید. با نزدیک شدن به فصل گرما، بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از سقف های کاذبی هستند که بتوانند به راحتی از استخر خود در فصل های گرما استفاده کنند. شما نیز حتما با بررسی انواع و مدل های مختلف سقف های کاذب استخر سرپوشیده، بهترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

خرید سقف متحرک پلی کربنات

خرید اجرای  سقفلی کربنات ایده ای مناسب برای کافه داران، صاحبان رستوران ها و استخرها، گزینه ای مناسب برای پاسیوها و حیاط خلوت ها است. در هنگام خرید سقف جمع شو پلی کربنات باید توجه شود که با مکان مورد نظر هماهنگی داشته باشد تا بتواند نیازهای کارفرما را برآورده سازد.

norgirsa

در پوشش استخر از این نوع پوشش معمولا برای زمان هایی استفاده می شود که افراد می خواهند در فصل هایی مثل پاییز به دلیل برگریزان و زمستان به دلیل یخبندان بر روی استخر خود پوششی قرار دهند. این یعنی برای این مدل از پوشش استخر انواع ریلی و کشویی آن وجود دارند که این امکان را به شما می دهند که بتوانید از هوای آزاد نیز استفاده کنید و در زیر پوشش شفاف شنا کنید.

همچنین بخوانید: انواع نورگیر سقفی

قیمت سقف های کاذب استخر سرپوشیده

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص استفاده از سقف کاذب استخر سرپوشیده وجود دارد، قیمت مربوط به سقف های کاذب می باشد. بسته به نوع مترال ومقدار مواد به کار برده شده  قیمت اجرای سقف کاذب استخر متفاوت است.

سقف استخر ارزان

سقف های استخر امروزه با متریال های مختلف طراحی و ساخته میشوند چنانچه قصد اجرا سقف استخر داشتید بسته به بودجه شما عزیزان نورگیر ساز سقف استخر را با ارزانترین قیمت و در سریع ترین زمان و با کیفیت مناسب به شما تحویل می دهد.  پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از تهیه و استفاده از سقف های کاذب استخر سرپوشیده نظرات و پیشنهادات مربوط به این محصولات را با دقت بسیار بالایی مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

شركت نورگير ساز داراى دو دهه تجربه در زمينه توليد و طراحى و اجرای تخصصی انواع نورگیر سقفی و نورگير حبابى مي باشد.تیم متخصص نورگیرساز در سراسر ايران پروژه هاى مختلف انجام داده و در حال حاضر پروژه مختلفی در شهرستان ها در حال انجام می باشد. کیفیت و جنس نورگيرها در حالت ایده آل طراحی و تولید می شود.

طراحی سقف کاذب برای استخر و مکان های گرم و رطوبت دار بسیار مهم است و نیاز به عملکرد حرارتی بالایی دارد. مجموعه ما دارای دو نوع سقف کاذب برای استخر می باشد ثابت و متحرک.
سقف های متحرک ورقه های هستند ک از جنس پلی کربنات که به دو دسته شفاف و غیر شفاف تقسیم می شود.سقف های متحرک دارای عایق مقاومی است که از ورود اشعه های خوشید نیز جلوگیری می کند.
دسته دیگر از انواع سقف های استخر، سقف ثابت بوده که دارای عمر طولانی است از این رو در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سقف به دلیل آب بندی ۱۰۰ درصد و داشتن نور کافی بسیار کاربردی بوده و همچنین جذابیت زیادی دارد.

4 دیدگاه برای “سقف کاذب استخر سرپوشیده”

  1. وحید بابایی گفت:

    سلام سقف ریلی استخر حدود قیمتی چند است؟

  2. سی سی جون گفت:

    ببخشید ارتفاع سقف استخر سرپوشیده به صورت استاندارد چقدر باید باشد؟

  3. همتا گفت:

    سلام وقت بخیر ارتفاع سقف استخر خانگی چقدر است ؟

    1. jahangiri گفت:

      سلام وقت بخیر به دلیل قوانین موجود ابعاد و ارتفاع استخر حداکثر بین 12.5 در 50 متر مجاز برای احداث می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *