سقف کاذب شیشه ای پاسیو

سقف کاذب شیشه ای پاسیو

امروزه استفاده‌ی سقف‌های پاسیو رشد بسیار زیادی داشته و به جرعت می‌توان گفت هر خانه باید دارای این نوع امکانات باشد. انواع سقف پاسیو در حیاط خلوت و یا داخل خانه‌های ویلایی گذاشته می شود تا در تمام ساعت‌های روز نور را از فضای بیرون به داخل منتقل کند. سقف پاسیو طبقه اول دارای انواع مختلفی است و بر اساس اندازه، نوع و کیفیت قیمت های متفاوتی دارد‌.

اگر که به فکر خرید سقف پاسیو هستید باید اطلاعاتی در این باره کسب کنید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه‌ی خود انتخابی مطمئن داشته باشید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا درباره‌ی انواع سقف پاسیو و همچنین سقف کاذب شیشه ای پاسیو مواردی را ذکر کنیم.
همچنین برای خرید و سفارش نصب انواع مختلف خدمات ما نظیر نورگیر سقفی و نورگیر حبابی می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید یا با پشتیبانی صحبت کنید.

سقف پاسیو چیست؟

سقف پاسیو در لغت به معنی نورگیر می‌باشد و در اصل کار پاسیو نیز همین می‌باشد. از سقف پاسیو برای نورگیری خانه استفاده می‌شود تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، از امکانات طبیعی استفاده شود و همچنین حال و هوای تازه‌ای به خانه‌ی شما داده شود. سقف پاسیو استفاده های متفاوتی دارد و می‌تواند برای کاربری مسکونی، اداری و تجاری استفاده شود.

سقف کاذب پاسیو

مدتی است با ساخت آپارتمان های امروزی اجرای پاسیو جزء قوانین شهرداری شده است به نوعی حیاط خلوت تلقی میشود تنها استفاده آن برای ساکنین طبقه اول است که برای حریم خصوصی خود باید سقف پاسیو را با متریال های مختلف مثل شیشه،ورق پلی کربنات و… بپوشانند. سقف کاذب پاسیو را می توان ثابت یا متحرک ساخت  برای تهویه هوا بسیار کاربردی است.

سقف کاذب شیشه‌ای پاسیو چیست؟

این نوع از سقف پاسیو دارای جذابیت بالایی است. همچنین علاوه بر زیبایی و داشتن دید به محیط خارج، از ورود گرد و غبار و بارندگی جلوگیری می‌کند. این سقف دارای امنیت بالایی است و در معماری‌های مدرن و ساختمان‌های لوکس به کار برده می‌شود. سقف جمع شونده پاسیو شیشه ای عایق هوا و رطوبت است و امکان استفاده از آن در تمام اقلیم وجود دارد. سقف شیشه ای به علت عدم حذف نور طبیعی ساختمان، در استفاده بهینه از مصرف انرژی نقش موثری دارد. برای خرید و سفارش سقف حیاط خلوت و سقف ورودی ساختمان به وبسایت ما مراجعه کنید تا با قیمتی مناسب بهترین کیفیت را دریافت کنید.

ویژگی‌های اصلی سقف کاذب شیشه ای

در این بخش با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین ویژگی و نکات مثبت سقف کاذب شیشه‌ای بپردازیم که باعث شده است استفاده‌ی آن در ساختمان‌ها محبوبیت بسیار بالایی داشته باشد و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای خرید انواع سقف پاسیو و سقف استخر به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

  •  روشنایی محیط

اصلی ترین کاربرد استفاده از سقف کاذب شیشه‌ای رامی‌توان تأمین روشنایی مورد نیاز محیط دانست. با بهره‌گیری از این سقف‌ها امکان استفاده از نور طبیعی خورشید جهت روشنایی فضای ساختمان فراهم می‌آید. علت استفاده از سقف کاذب شیشه‌ای این است که به خوبی نور خورشید را عبور می‌دهد و از این رو نیاز به استفاده از نور مصنوعی کاهش می‌یابد.

  • افزایش زیبایی

یکی از دیگر مزیت‌های اصلی استفاده از سقف کاذب شیشه‌ای را می‌توان ایجاد محیطی زیبا و دلنواز دانست. به صورت کلی سقف کاذب شیشه‌ای متشکل از دو نوع کلی دکوراتیو و غیر دکوراتیو هست که به زیباتر شدن فضای ساختمان کمک می‌کند. به دلیل تنوع در طرح و رنگبندی سقف کاذب شیشه ای زیباسازی محیط را به خوبی ممکن می‌سازد.

  •  مصرف منابع طبیعی و انرژی

مسقف نمودن ساختمان به سقف کاذب شیشه‌ای در کنار تامین روشنایی به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می‌کند. با تامین روشنایی بخشی از ساختمان با کمک نور حاصل از سقف کاذب شیشه‌ای مصرف انرژی برق به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

یکی از مزیت‌های اصلی این نوع از سقف‌ها این است که افراد می توانند بر حسب نیاز و سلیقه سقف های پاسیو خود را انتخاب نمایند. پاسیو ها معمولاً در خانه های ویلایی و حیاط دار کاربرد بیشتری دارند. در بخش پشتیبانی وبسایت می‌توانید با صحبت با پشتیبان ما درباره‌ی انواع سقف حیاط خلوت سقف پاسیو و سقف استخر پرس و جو کنید و اگر به نصب آن‌ها علاقه‌مند بودید؛ اقدام به خرید کنید.
با توجه به استفاده‌ی زیاد سقف پاسیو و محبوبیت بیشتر هر روزه‌ی این جنس شاهد این هستیم که در انواع مختلفی تولید می‌شود تا بتواند رنج بیشتری از مشتریان را به خود جذب کند، در بخش زیر به معرفی انواع مختلف آن می‌پردازیم:

  •  سقف نورگیر حبابی
  •  سقف پاسیو برقی
  •  سقف برقی پاسیو پارچه ای
  •  سقف پاسیو شیشه ای

تنوع رنگ و طرح سقف حیاط خلوت

در پوشش حبابی سقف حیاط خلوت از دو قسمت به نام ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس استفاده کرده که دارای طول عمر بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند.علاوه بر پوشش حبابی از پوشش پلی کربنات نیز در ساخت این نورگیرها استفاده می شود. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند. در صنعت ساختمان سازی به نورگیرهای حبابی سقف حیاط خلوت، نورگیرهای کوپل نیز می گویند. سقف کاذب و سقف پاسیو می توانند در انواع شکل های هندسی طراحی شوند. این نورگیرها در انواع شکل های هندسی ساخته می شوند. نورگیر ساز نورگیر با آب بندی کامل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و امکانات ویژه ای را برای مشتریان رقم میزند

بازتاب کننده خوب نور

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک استفاده می کنند. سقف حیاط خلوت نو را به دلیل داشتن حباب های نوری به خوبی بازتاب کرده و شفافیت آن به دلیل استفاده از ورق های اکریلیک می باشد. با ایجاد سایبانی زیبا در فضای حیاط خلوت به واسطه این سقف کاذب نورگیر چشم اندازی زیبا برای خود ایجاد کنید. سقف حیاط خلوت هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانید از سازه های آماده این نورگیرها استفادته کنید. به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند. سقف حیاط خلوت باعث احیای معماری آتریوم در خانه ها می شود. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند استفاده از سقف پلی کربنات  در ساختار  باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. وزن سبک سقف حیاط خلوت از مزیت های مهم این سقوف محسوب می شود. مفتخریم به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی کنیم.

همچنین بخوانید: روش نصب سقف پاسیو با نورگیر حبابی چگونه است؟

سقف کاذب شیشه ای پاسیو 

کاربرد سقف کاذب شیشه ای در ساختمان

امروزه به علت جذابیت بالا و البته کارآمد بودن سقف کاذب شیشه‌ای شاهد کاربری گسترده‌ای برای آن هستیم که توانسته بازار بزرگی را ایجاد کند.

  • لابی هتل و ساختمان: مسقف نمودن لابی ساختمان‌ها و هتل ها با استفاده از سقف کاذب شیشه‌ای
  •  استخر: برای سقف استخر های سر پوشیده
  • گلخانه‌ها: سقف گلخانه‌ها

قیمت سقف کاذب برای پاسیو

همانطور که می دانید قیمت سقف حیاط خلوت پاسیو بسته به نوع، طرح و اندازه آن می تواند متفاوت باشد. هر چه اندازه سقف پاسیو بزرگ تر باشد به همان مقدار قیمت آن نیز افزایش می یابد. اگر تقاضای طرح خاص و متفاوت و پیچیده داشته باشید باید در نظر بگیرید که قیمت نیز بالاتر خواهد بود. جنس و نوع سقف پاسیو هم در قیمت بسیار تأثیر گذار می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف پاسیو برمبنای جنس متریال استفاده شده

عوامل مختلفی باعث می شود تا هزینه ساخت پاسیون شیشه ای افزایش یا کاهش یابد. می توان به چند مورد مهم اشاره نمود:

متریال قابل استفاده در سقف پاسیو شامل موارد زیر می‌شود:

  • -متریال پلی کربنات در سقف پاسیو
  • -متریال شیشه در سقف های پاسیو
  • -متریال آلومینیومی
  • -برقی یا دستی بودن
  • -متراژ سقف
  • – لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات
  • -رنگ و طرح مورد نظر

از این که تا پایان مطلب همراه ما بودید، متشکریم و امیدواریم که موارد ذکر شده برایتان مفید بوده باشد. همچنین برای خرید انواع  سقف ورودی ساختمان  سقف کاذب حیاط خلوت و نورگیر حبابی  جهت مشاوره به صفحه تماس باما  مراجه کنید .

سوالات متداول سقف کاذب شیشه ای پاسیو