سقف کاذب برای پذیرایی

سقف کاذب برای پذیرایی

امروزه معماری و دکوراسیون داخلی به شیوه درست و اصولی در سراسر دنیا بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و شما با رعایت برخی از جزئیات در یک ساختمان می توانید محیط داخلی را گیرا و همچنین صمیمی تر نشان دهید و به همین علت باید شما به نکات ریز و درشتی که پیرامون معماری داخلی ساختمان وجود دارد، نهایت دقت را دهید و از بروز هرگونه خطا جلوگیری کنید. یکی از قسمت های خیره کننده هر منزل مسکونی و حتی تجاری سقف های کاذب هستند، که امروز بسیار ترند شده اند و از طرح های مختلف آن استفاده می شود. شما با انتخاب و اجرای سقف کاذب برای پذیرایی به صورت صحیح و اصولی می توانید نهایت زیبایی را ایجاد کنید.

 

سقف کاذب پذیرایی:

همان طور که اشاره کردیم، در حال حاضر سقف کاذب پذیرایی انواع مختلفی دارد و به نوعی این محصول یک لایه دوم از سقف است، که در جنس ها و طرح های مختلف وجود دارد و بیشتر جنبه زیبایی و در جهت بهبود معماری داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای نصب انواع تاسیسات برقی و گرمایشی در قسمت های داخلی این سقف ثانویه کاربرد گسترده ای دارد و در برخی از پذیرایی های منازل استفاده از این محصول به نوعی یک ضرورت است و شما باید حتما از آن استفاده کنید. تنوع این نوع از سقف ها امروزه بسیار افزایش یافته است و شما با توجه به سبک منزل خود باید نمونه مناسب را جهت خرید و نصب انتخاب کنید، به عنوان مثال سقف کاذب های مدرن برای اتاق های پذیرایی که به سبک کلاسیک هستند، مناسب نیست و شما در همین راستا می توانید با مشاوران مجموعه ما قبل از نصب هر محصولی نمونه مناسب را برای مکانی که در نظر گرفته اید، انتخاب کنید و همچنین برای برآورد هزینه های نهایی بودجه ای که در نظر گرفته اید، را نیز باید به مشاور مجموعه هنگام ثبت سفارش اطلاع دهید.

جدیدترین طرح های سقف کاذب پذیرایی:

همه ساله به علت ایجاد سبک های جدید و به کارگیری از طرح های نوین سقف های کاذب پذیرایی جدیدی در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود و مشتریان با بررسی دقیق می توانند محصول مناسب را انتخاب کنند، در ادامه شما را با چند نمونه پرفروش و لوکس آشنا می کنیم.

سقف کاذب مشبک:

این محصول در عین سادگی زیبایی خیره کننده ای دارد و همچنین همیشه بیشترین میزان از مقاومت را در برابر ضربه و همچنین کاهش و حتی افزایش دما از خود نشان می دهد و از ویژگی های بارز این محصول راحت بودن نصب آن است و همچنین پس از نصب تا سال های طولانی برای مشتری کارایی دارد.

سقف کاذب مجازی:

این محصول از بهترین و به روزترین متریال دنیا تولید شده است و همچنین شما در ابعاد مختلف می توانید آن را سفارش دهید و حتی این سقف کاذب در برابر عوامل طبیعی مثل زلزله نیز مقاومت کافی از خود نشان می دهد و علاوه بر پذیرایی در قسمت های دیگر منزل مثل آشپزخانه و اتاق های خواب نیز می توانید از آن استفاده کنید.

چگونه بهترین سقف کاذب را برای اتاق پذیرایی انتخاب کنیم؟

در اتاق پذیرایی شما باید حتی به کوچک ترین نکات نیز به خوبی توجه کنید، چون کانون اصلی هر منزلی این قسمت است و تمامی جزئیات باید با نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، برای این کار شما باید ابعاد اتاق پذیرایی خود را در نظر بگیرید و در در صورت کوچک بودن قسمت پذیرایی منزل خود از نمونه های ساده تر و در عین حال شیک استفاده کنید و همچنین رنگ سقف کاذب شما باید با محیط اطراف این اتاق همخوانی داشته باشد و رنگ های جیغ و تیره برای اتاق های پذیرایی بزرگ تر مناسب می باشد و این مکان ها را صمیمی و گرم نشان می دهد و استفاده از سقف های کاذب با رنگ های روشن می تواند تاثیر بسزایی در بزرگ نشان دادن محیط داشته باشد.

اجرای سقف کاذب برای پذیرایی با چوب:

در طراحی های جدید و به سبک مدرن از سقف های کاذبی که با چوب ترکیب شده اند، نیز استفاده می کنند، که انتخاب درست و کاملا هوشمندی می باشد. این نوع از سقف کاذب ها محیط اطراف را می تواند ساده و در عین حال لاکچری نشان دهد و همچنین در ابعاد گوناگون قابل سفارش هستند و همچنین در طراحی های جدید در این نوع از سقف های کاذب از روشنایی های مختلفی نیز استفاده می کنند، که میزان جذابیت آن را تا دو برابر افزایش می دهد، این نمونه های جدید علاوه بر عمر مفید بالا در صورت استفاده از متریال باکیفیت احتیاج به هیچ گونه تعمیری با گذشت زمان نخواهد داشت. برای این نوع از سقف های کاذب چوب را به صورت طرح دار و یا ساده استفاده می کنند و هر یک از چوب ها طیف رنگی گوناگونی دارند و انتخاب هر یک کاملا به سلیقه مشتری در این زمینه بستگی دارد. این نوع از سقف های کاذب جدید با قیمت های بسیار مناسبی قابل اجرا هستند و شما با کمترین بودجه زیبایی را می توانید در منزل خود به ارمغان بیاورید.

 

اجرای سقف کاذب برای پذیرایی با آسمان مجازی:

در سقف های کاذب به سبک آسمان مجازی تنوع طرحی بی نهایت است و شما حتی می تواند هر طرحی را که دوست دارید، انتخاب کنید و معمولا در قسمت پشتی آن روشنایی قرار می دهند، تا آسمان مجازی شما پرنور شده و بیشتر خود را نمایان کند، این نوع از سقف های کاذب مجازی را معمولا در قسمت اصلی پذیرایی قرار می دهند و از نظر طرح و شکل ظاهری با نمونه های دیگر کاملا متفاوت می باشند و حتی از نظر روحی نیز این محصول روی شما تاثیر می گذارد و طرح های آن بسیار واقعی و جذاب هستند. این محصول در پذیرایی منزل شما بهترین نما را ایجاد می کند و همچنین با کاهش ارتفاع سقف باعث گیرایی و رعایت اصول مهندسی و معماری در پذیرایی می شود، این محصول در هر جایی که نصب شود، به خاطر این که طرح های جذابی دارد، بیشترین میزان از آرامش را برای شما ایجاد می کند و حتی از نظر روانی نیز روی شما تاثیر می گذارد. این محصول با یک قیمت مناسب و ارزان می توانید خریداری کنید و در ابعاد مختلف در قسمت اصلی پذیرایی خود قرار دهید و از زیبایی خیره کننده و کم نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد ایجاد یک محیط خاص و جذاب را در اتاق پذیرایی خود دارید، شما حتما باید از سقف های کاذب در هر طرح و رنگی که دوست دارید، بهره بگیرید و قطعا با انتخاب درست می توانید بیشتر هارمونی منزل خود را نظم ببخشید و با یک هزینه اندک اتاق پذیرایی خود را کاملا لوکس و لاکچری کنید. از ویژگی های بارز تمامی سقف های کاذب دائمی بودن می باشد، یعنی به هیچ عنوان احتیاج به تعویض ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *