سقف کاذب مشبک چیست؟

سقف کاذب مشبک چیست؟

امروزه انواع مختلفی از سقف کاذب وجود دارد که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. به همین علت شما هم می توانید که از بین گزینه های مختلف بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. سقف کاذب مشبک یکی از این موارد مهم است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.به همین جهت در این مطلب تصمیم گرفتیم تا متوجه شویم سقف کاذب مشبک چیست و چه اهمیتی دارد. نکتی را در اختیار شما قرار دهیم حالم اصلا سقف ها یا نورگیر های مشبک یعنی چه و چه شکلی هستند. این نوع از نورگیر ها می توان از ظاهرشان تشخیص داد به شکل لوزی یا دارای فضای خالی (سوراخ، سوراخ ) نیز معرفی و شناخته میشوند.

 

سقف کاذب مشبک

انواع سقف کاذب مشبک

امروزه سازه های کاذب زیادی در حال عرضه است که هر کدام آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به همین علت به شما توصیه می شود که از سقف کاذب مشبک استفاده کنید که یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این محصول به تایل گچی هم معروف است که بیشتر برای سازه های سبک وزن به کار می رود. با توجه به شرایط خاصی که در مورد این محصول وجود دارد، به شما توصیه می کنیم که برای انتخاب این محصول دقت بالایی داشته باشید. در حال حاضر این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که به همین علت در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

سقف مشبک گچی

یکی از معروف ترین انواع سقف کاذب مشبک مربوط به تایل گچی است که کمتر کسی به آن توجه کرده است. تایل گچی بیشتر در محیط های اداری و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم درباره این نوع از سقف مشبک سبک بودن آن است که باعث متمایز شدن آن از دیگر موارد خواهد شد.

سقف مشبک پی وی سی

یکی دیگر از محصولات مهمی که در این بخش وجود دارد، سقف مشبک پی وی سی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این محصول از پی وی سی به عنوان ماده اولیه استفاده شده است که همین مورد درجه اهمیت آن را بیشتر خواهد کرد. این نوع از سقف مشبک نیز برای محیط های مختلفی قابل استفاده خواهد بود.

سقف مشبک طلقی

سقف مشبک طلقی نسبت به سایر محصولاتی که در این قسمت وجود دارند ارزان تر هستند. به همین علت از شما درخواست می شود که از سقف مشبک طلقی برای محیط های کوچک استفاده کنید. میزان کاربرد این نوع از سقف نسبت به دو مورد قبلی کمتر خواهد بود. در نهایت این شما هستید که باید از بین گزینه های مختلف بهترین انتخاب را برای خودتان انجام دهید.

مزایای سقف کاذب مشبک

امروزه استفاده از نورگیر سقفی به شکل گسترده ای صورت می گیرد که شما هم می توانید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهید. به کارگیری سقف کاذب مشبک دارای مزایای بسیار زیادی است که شما می توانید به صورت ویژه از آن ها استفاده کنید. خوشبختانه نصب این سازه ها در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد که به همین علت معطلی در این بخش وجود نخواهد داشت. همین مورد درباره اجرای سقف پلی کربنات هم وجود دارد. یکی دیگر از مزایای ویژه ای که می توان برای این مورد برشمرد، نگهداری و تعمیر آسان سقف کاذب مشبک است.

در صورتی که یکی از تایل ها دچار خرابی یا شکستگی باشد، به راحتی می توان آن را تعویض کرد. در این حالت لازم نیست که کل سقف را به صورت کامل تعمیر کنید. یکی دیگر از موارد مثبتی که باید به آن توجه داشته باشید قابلیت عایق صدا است. در واقع این سازه به صورت یک عایق عالی برای گرما و صدا عمل می کند که این مورد نیز باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. خوشبختانه این محصول دارای تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح است که همین مورد دست شما را برای خرید باز خواهد گذاشت.

سقف کاذب مشبک

 


قیمت و نحوه اجرا سقف کاذب مشبک

برای اینکه بتوانید نصب و اجرای سقف کاذب مشبک را انجام دهید، باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید. همین مورد برای اجرای سقف کوپل نیز وجود دارد که شما می توانید از این امکان به نفع خود استفاده کنید. اجرای سقف کاذب مشبک به صورت قطعه به قطعه صورت می گیرد. در واقع هر کدام از تایل ها به صورت جداگانه در سقف نصب خواهند شد.

البته اجرای سقف کاذب مشبک باید با دقت عمل بسیار بالایی انجام می شود تا بهترین نتیجه ممکن را برای شما داشته باشد. در حال حاضر تیم حرفه ای نورگیرساز آمادگی دارد تا سقف پاسیو و سقف کاذب مشبک را به طور حرفه ای برای شما نصب کند پس از این فرصت عالی به سود خود استفاده کنید. این نکته را مدنظر داشته باشید که اجرای سقف حیات خلوت و سایر موارد مشابه نیز به نحو احسن صورت می گیرد.

 

موارد تاثیرگذار بر قیمت سقف کاذب مشبک

سقف کاذب مشبک یکی از بهترین سازه هایی است که در محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال اجرای سقف کاذب نیز نیازمند هزینه هایی است که باید برای پرداخت آن دست به کار شوید. عوامل مختلفی همچون میزان متراژ کار ،روش اجرای سقف کاذب مشبک متریال به کار رفته می تواند بر روی قیمت نورگیر سقفی تاثیرگذار باشد.

از همین رو شما این فرصت را خواهید داشت که سقف کاذب مشبک را با بهترین قیمت ممکن با گروه نورگیرساز اجرا کنید. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا کار شما را در این زمینه آسان کند. از همین رو به شما توصیه می کنیم که در این راستا به سرعت اقدام کنید و به چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. همچنین سایر سقف های کاذب نیز به صورت ویژه و با قیمت های مناسب قابل انجام خواهد بود پس از این فرصت بی نظیر به نفع خود بهره ببرید.

سقف کاذب مشبک

سخن پایانی

امروزه سقف کاذب مشبک به عنوان یک محصول بسیار مهم در حوزه سقف کاذب شناخته می شود. این محصول بیشترد در محیط های اداری، آموزشی و تجاری دیده می شود. از آنجایی که اجرای سقف کاذب مشبک مانند سقف پلی کربنات نیاز به تخصص دارد، باید توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد. بررسی ها نشان می دهد که گروه نورگیرساز در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. به همین علت شما هم می توانید که برای اجرای این نوع از سقف کارتان را به این گروه حرفه ای بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *