معرفی سقف کاذب معرق+بررسی طرح های مختلف و جدید

معرفی سقف کاذب معرق+بررسی طرح های مختلف و جدید

یکی از بهترین پوشش هایی که شما در قسمت سقف می توانید از آن استفاده کنید، سقف کاذب معرق می باشد، این پوشش دارای ظاهری جذاب و متفاوت بوده و همچنین تنوع طرحی بی نظیر محصول فرآیند انتخاب را حتی برای سخت پسندان بسیار راحت و آسان تر می کند.

سقف کاذب معرق چیست؟

سقف کاذب معرق در سال های گذشته در رده زیباترین و مستحکم ترین پوشش های سقف قرار داشته و همچنین به لحاظ کیفیت در لیست بهترین ها قرار دارد. شما به کمک این پوشش سقفی می توانید زیبایی و مقاومت را در کنار یکدیگر تجربه کنید و همچنین انواع نمونه های مختلف این محصول جهت خرید در بازارهای داخلی موجود می باشد و حتی هر یک از تایل ها دارای ابعاد استانداردی بوده و قسمت قابل توجهی از سقف را پوشش می دهد. شما با قیمت کاملا منصفانه ای انواع سقف کاذب معرق را می توانید خریداری کنید و حتی این سقف کاذب با استفاده مداوم همیشه کیفیت بی بدیل خود را حفظ می کند.

معرفی سقف کاذب معرق

انواع سقف کاذب معرق

این محصول انواع مختلفی دارد، که شما با خرید و انتخاب هر یک می توانید زیبایی را به سبکی متفاوت در هر محیطی تجربه کنید. در حال حاضر بیش ۱۰۰۰ مدل از سقف کاذب معرق در بازار موجود می باشد، که هر یک به لحاظ کیفیت کاملا مشابه یکدیگر هستند و فقط از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند، انواع سقف کاذب معرق جدید و مدرن شامل سقف کاذب معرق طرح مورب، سقف کاذب معرق طرح اسلیمی، سقف کاذب معرق طرح هندسی، سقف کاذب معرق طرح ستاره و حتی سقف کاذب معرق طرح دار رنگی اشاره کرد.

تمامی نمونه های ذکر شده به سبکی متفاوتی طراحی و تولید شده اند و به لحاظ زیبایی واقعا بی نظیر و متفاوت می باشند. سقف کاذب معرق برای کسانی که خواستار تجربه زیبایی به شیوه ای متفاوت در قسمت سقف هستند، بهترین گزینه به شمار می آید. سقف کاذب تایل گچی نیز همانند سقف کاغذ معرق بسیار شکیل و بادوام می باشد و همچنین در خصوص سوال قیمت و هزینه اجرای سقف کاذب چگونه است؟ به صراحت می توان پاسخ داد، که شما با هزینه معقولانه ای می توانید انواع سقف کاذب را اجرا کنید.

طرح های مختلف معرق سقف کاذب

اگر شما قصد اجرای سقف کاذب معرق را به عنوان یک پوشش در قسمت سقف را دارید، می توانید پس از بررسی طرح های گوناگون این محصول نسبت به خرید نهایی اقدام کنید. هم اکنون کلکسیون متنوعی از طرح های جدید سقف کاذب معرق وجود دارد، که هر یک به شیوه ای متفاوت و بر اساس اصول روز دنیا طراحی شده اند، این ویژگی باعث ایجاد پوشش سقفی با بیشترین میزان از زیبایی می شود، برخی از طرح های مختلف سقف کاذب معرق شامل موارد زیر هستند:

  • ●سقف کاذب معرق هلالی
  • ●سقف کاذب معرق طلایی
  • ●سقف کاذب معرق سفید
  • ●سقف کاذب معرق طرح گل
معرفی سقف کاذب معرق

مزایای سقف کاذب معرق

از علل اصلی محبوبیت این نوع از پوشش در سال های گذشته مزایای بی نظیر آن می باشد، شما با پرداخت هزینه ای بسیار اندک می توانید از این ویژگی های مثبت بهره مند شوید و همچنین در مقایسه با سایر پوشش های سقفی از میزان استحکام و دوام بیشتری برخوردار می باشد. سقف کاذب معرق در برابر رطوبت بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد و علت این مسئله استفاده از pvc در ساخت محصول می باشد.

این پوشش سقفی دارای وزن بسیار کمی بوده و شما به راحتی می توانید در هر مکانی آن را نصب کنید، همچنین سقف کاذب معرق در ابعاد کاملا استانداردی طراحی و تولید می شود، مدت زمان لازم جهت نصب این پوشش سقفی بسیار کوتاه بوده و همچنین این محصول از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما تا سال ها بدون پرداخت کوچک ترین هزینه مضاعفی جهت تعمیر می توانید از زیبایی و کیفیت پوشش سقفی خود نهایت لذت را ببرید. سقف کاذب معرق از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین این محصول با گذشت زمان در اثر عوامل مخرب دچار تغییر رنگ نمی شود و این پوشش تحت هر شرایطی شکل اولیه خود را حفظ می کند.

سقف کاذب معرق در چه مکان های کاربرد دارد؟

از پرسش های چالش برانگیز پیرامون این محصول کاربرد آن در مکان های مختلف می باشد. در واقع این پوشش سقفی به لحاظ ابعاد و کیفیت مطابق با آخرین استانداردهای دنیای مهندسی طراحی و تولید شده است، به همین جهت اجرای آن در هر موقعیت مکانی توصیه می شود. شما در هر قسمتی از منزل خود مثل  سقف پاسیو  می توانید اقدام به نصب پوشش سقف کاذب معرق کنید، این محصول در محیط های عمومی و حتی اداره ها نیز امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و در قسمت سرویس بهداشتی نیز ظاهری متفاوت را به کمک این پوشش می توانید به ارمغان بیاورید.

به طور کلی بدون کوچک ترین محدودیتی در هر مکانی شما می توانید این نورگیر سقفی باکیفیت را اجرا کنید.

نصب سقف کاذب معرق

نصب این محصول شامل فرآیند پیچیده و سختی نیست و در مدت زمان کوتاهی نصب آن به اتمام می رسد. لازم به ذکر است، که در صورت نصب به شیوه ای اصولی و صحیح پوشش سقفی شما دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت و حتی زیبایی آن به شکلی متفاوت ظاهر خواهد شد. به همین جهت نصب اصولی برای تجربه زیبایی و کیفیت بیشتر یک اصل به شمار می آید و به همین جهت توصیه می شود، حتما برای نصب سقف کاذب معرق از تکنسین ها و نیروی کار حرفه ای بهره مند شوید.

هزینه های مربوط به نصب این محصول بسیار ناچیز و ارزان بوده و شما با کمترین قیمت ممکن به کمک یک تیم حرفه ای می توانید نصب انواع سقف کاذب معرق را انجام دهید. با نصب این محصول در هر موقعیت مکانی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خود می شوید، برای دستیابی به چنین ویژگی شما در اولین گام باید اقدام به خرید این محصول کنید.

معرفی سقف کاذب معرق

قیمت سقف کاذب معرق

یکی از دغدغه های اصل خریداران همیشه قیمت سقف کاذب معرق می باشد، این محصول در سال های اخیر به سبب قیمت مناسب و منصفانه توانسته محبوبیت دوچندانی را به دست بیاورید. در سال جدید با پایین ترین نرخ ممکن سقف کاذب معرق توسط فروشندگان معتبر به فروش می رسد و شما با کمترین میزان از بودجه می توانید این پوشش سقفی را خریداری کنید و همچنین از کیفیت بی بدیل آن بهره مند شوید.

در حال حاضر حتی برخی از فروشندگان معتبر با قیمت کمتری این محصول را به فروش می رسانند، تا نیازهای شما مشتریان عزیز را در این زمینه به درستی برطرف کنند. یکی از فروشندگان معتبر و حرفه ای انواع پوشش سقفی نظیر: نورگیر سقفی، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و همچنین سقف پلی کربنات مجموعه تخصصی نورگیر ساز می باشد.

این عامل فروش با سال ها تجربه کاری موفق همیشه به دنبال ارائه بهترین ها با کمترین قیمت برای شما مشتریان عزیز می باشد. این بستر فروش شرایط یک خرید آسان و بدون دغدغه را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است، تا زیبایی و کیفیت را بتوانید در تمامی ابعاد برای هر محیطی به ارمغان بیاورید.

معرفی سقف کاذب معرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *