قیمت نورگیر حبابی بازشو

قیمت نورگیر حبابی بازشو

نورگیر حبابی بازشو یکی از انواع سقف کاذب است که در ساختمان های امروزی به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی در بسیاری از ساختمان ها میزان نور ورودی به ساختمان از طریق پنجره ها کم است که با استفاده از نورگیر حبابی می توان این کمبود را به خوبی جبران کرد. عوامل مختلفی بر روی قیمت نهایی نورگیر حبابی تاثیر گذار هستند که هر کدام از آن ها باید به صورت ویژه بررسی شوند. در ادامه بیشتر در مورد این محصول و شرایط قیمتی آن خواهیم دانست.

همچنین بخوانید: نصب و اجرای نورگیر سقفی و حبابی

قیمت نورگیر حبابی بازشو

معرفی کامل نورگیر حبابی باز شو

امروزه ساخت انواع نورگیرها به صورت گسترده انجام می شود که این موضوع تاثیرات زیادی بر روی میزان روشنایی ساختمان ها دارد. مواردی همچون سقف حیات خلوت و نورگیر سقفی نیز دارای ساختار مشابهی هستند و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.  دارای دو بخش حباب و پایه است که هر کدام از آن‌ها دارای وظایف مخصوص به خود هستند. با توجه به شکل ظاهری که در این سازه وجود دارد،‌ میزان فشار وارده بر این سقف بسیار پایین است و باعث ایجاد یک سقف کاذب سبک خواهد شد.

شکل گنبدی و حبابی این سازه باعث می شود تا میزان نورگیری آن نسبت به حالت عالی و تخت بیشتر شود. خوشبختانه می توان  نورگیر حبابی(کوپل) را در اندازه های متنوعی تولید کرد و هر کس بر اساس نوع سفارش خود آن ها را دریافت می کند. در این نورگیر یک درب هم قرار داده شده است که تا زاویه ۴۵ درجه هم باز خواهد شد، در واقع این کار برای تهویه بسیار مناسب است و فضای خانه را متحول خواهد کرد. برای ساخت قسمت حبابی این سازه، معمولا از ورق پلکسی گلس به صورت ویژه استفاده خواهد شد.این نورگیر در قسمت های مختلفی نصب می شود ولی افرادی که در طبقات ابتدایی ساختمان هستند نیاز بیشتری به آن خواهند داشت. وزن کم این سازه باعث شده است که به عنوان یک سقف کاذب جذاب شناخته شود و در بسیاری از موارد نیز به عنوان سقف پاسیو مورد استفاده قرار گیرد.

نورگیر سقفی بازشو

یکی از انواع نورگیر سقفی است به وسیله  دریچه هایی که بسته به سفارش مشتری توسط نورگیر ساز تولید واماده نصب میشود  نورگیر سقفی بازشو هم به صورت کشویی وبرقی قابل اجرا میباشد

همچنین بخوانید: نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی

قیمت نورگیر حبابی بازشو

نورگیر سقفی حبابی

نورگیر سقفی در انواع  مختلف مثل  نورگیر سقفی حبابی  با ورق پلی کربنات  به صورت ثابت و باز شو  بسته به نوع سفارش  قابل اجرا میباشد.

مواردی که بر قیمت نورگیر حبابی تاثیرگذار هستند:

همانطور که می دانید، ایجاد و اجرای سقف های سبک مانند نورگیر سقفی نیازمند صرف هزینه های مربوط به خود است. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت، متراژ نورگیر سقفی شما است. به طور قطع اگر اجرای سقف نورگیر  بیشتر شود،‌ مقدار مواد اولیه در آن نیز بیشتر می شود که با افزایش قیمت روبرو خواهد بود. عامل دیگری که به صورت مستقیم روی قیمت تاثیرگذار است، جنس تشکیل دهنده این سازه است.

در واقع نوع مواد اولیه به کار رفته در نورگیر سقفی عامل مهمی در تعیین قیمتآن است، مواردی همچون سقف  پلی کربنات و ورق پلکسی گلس به عنوان مهم ترین مواد اولیه شناخته می شوند که هر کدام از آن ها شرایط قیمتی خاص خود را دارند.

در صورتی که می خواهید بهترین خرید را انجام دهید، حتما قیمت محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس آن ها بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. نکته مهم دیگر که بر روی قیمت تاثیر دارد، شرکت مجری سقف سبک است.در حال حاضر بسیاری از شرکت ها اجرای نورگیر حبابی را انجام می دهند که هر کدام از آن ها دارای تعرفه مشخصی هستند. شما می توانید از بین این شرکت ها بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید و نورگیر سقفی را در سریع ترین زمان ممکن برای خود ایجاد نمایید. هر چقدر که سریع تر این کار را انجام دهید به نفع شماست زیرا قیمت ها در حال تغییر است.

قیمت سقف کاذب حبابی

نورگیر حبابی  در انواع طرح ورنگ های مختلف به صورت ثابت وبازشو  توسط مجموعه نورگیر ساز تولید می شود، قیمت نورگیر حبابی بسته به متراژ ومتریال مورد استفاده در اجرای سقف کاذب حبابی باهم متفاوت است.

سخن پایانی
سقف کوپل و سقف حیات خلوت از مهم ترین سازه هایی هستند که در ساختمان های امروزی وجود دارند. این سازه ها نقش تامین نور و تهویه ساختمان را برعهده دارند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. در حال حاضر شرکت نورگیرساز به عنوان مجری این طرح، به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن نورگیر را بسازید. همچنین این شرکت خدمات دیگری همچون ساخت سقف استخر و سقف پاسیو  را به صورت ویژه برای شما انجام خواهد داد تا از بهترین خدمات در این زمینه بهره مند شوید. کافیست با شماره: 09121261792 تماس حاصل فرماید.

سولات متداول قیمت نورگیر حبابی بازشو