مدل راویز سقف پذیرایی جدید

مدل راویز سقف پذیرایی جدید

سقف کاذب راویز برای پوشاندن ترک‌ها و تاسیسات برقی در سقف‌های اصلی مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند در آنها از نور متمرکز و مخفی استفاده کرد. سقف جدید راویز در مدل‌های منقش و طرح دار یا مدل های زیرساخت بر روی دیگر سقف‌های کاذب اجرا می‌شوند. بر اساس متراژ محیط، طرح پیشنهادی کارشناسان و سلیقه افراد پیاده سازی سقف جدید راویز بر روی سقف اصلی انجام می‌شود.

سقف کاذب راویز چیست؟

برای پوشاندن نمای سقف‌های اصلی از یک توری فولادی کاملاً مشبک به نام راویز استفاده می‌شود. با متصل شدن مفتول‌های گالوانیزه با ورق‌های فولادی مشبک، راویز کاری سقف صورت گرفته و این میله‌های عمودی و افقی در اجرای راویز برای مقاوم کردن آنها ضروری می‌باشد. همچنین برای پوشاندن بتن‌های سیمانی و گچبری در آپارتمان‌ها از سقف راویز استفاده می‌شود.

با کمک سقف راویز می‌توانید تمام شیب اضافی سقف اصلی را برطرف کرده و موجب صاف شدن سطح و کاهش ارتفاع زیاد سقف شوید.‌ افراد حرفه‌ای و متخصص برای نصب و اجرای سقف کاذب راویز از بهترین طرح‌های زیبا و ظریف استفاده می کنند. به کمک این سقف جدید راویز می‌توانید به آپارتمان خود جلوه خاصی ببخشید.‌

رابیتس یا راویز سقف در انواع متعدد اجرا می‌شود و رایج‌ترین آن گچ می‌باشد که در آن راویز گالوانیزه و گچکاری‌های متعدد انجام می‌شود.

استفاده از سقف راویز در ساختمان های اداری و مسکونی

برای زیر ساخت انواع سقف راویز از میلگردها و نبشی های مختلف استفاده می شود و یک نوع سقف کاذب پرکاربرد برای ساختمان ها محسوب می شود. با کمک راویز کاری در سقف ساختمان‌های مسکونی و اداری می توان بین سقف های کاذب همانند سطح های دیوارها و سقف pvc پیوستگی ایجاد کرد.

با اجرا و نصب سقف کاذب راویز می توان به راحتی هر نوع سیم کشی، اتصالات برقی و انواع تأسیسات را نصب کرده و پوشش داد. اجرای سقف پرکاربرد راویز در ساختمان های اداری و مسکونی، سبب شده است افراد زیادی از این نوع سقف استقبال کرده و از آن در نمای داخلی آپارتمان خود استفاده کنند.

سقف پرکاربرد راویز برای تمامی مجسمه‌های تزیینی و درب ورودی آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت های مورد استفاده سقف راویز در ساختمان شامل اتاق مدیران، اتاق کارمندان، سالن پذیرایی، پارکینگ، راهرو، سرویس بهداشتی، سالن اجتماعات اداره، آشپزخانه و اتاق خواب می‌باشد.

دلایل استفاده از راویز کاری چیست؟

راویز کاری سقف 

راویز کاری موجب ایجاد طرح‌های لوکس و شیک در ساختمان‌ها می‌شود و به همین خاطر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک راویز کاری می توان براساس سلیقه مشتری و شرایط محیط، هر گونه طرحی را در ساختمان و نمای داخلی ایجاد کرد.

اجرای راویز مزیت‌های فراوانی دارد که عبارتند از:

• اجرای راویز کاری در سقف هزینه بسیار مناسبی داشته و تنوع مدل‌های آن بالا است.

• تمامی طرح‌های آن دارای اشکال هندسی و فوق العاده ظریف هستند.

• نصب راویز بسیار سریع بوده و این سقف در مقابل آتش سوزی و زلزله مقاوم است.

• راویز کاری زیرساخت مناسبی را برای سایر سقف های کاذب ایجاد کرده و تمام کابل کشی و تاسیسات را پوشش می‌دهد.

توری فلزی یا راویز در نمای ساختمان، مجسمه سازی، دکوراسیون داخلی، پوشش بتن سیمانی، پوشش تیرآهن‌ها، گچ‌کاری و گچ پری‌ها، سقف کاذب، پوشاندن کابل‌ها و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌

راویز برای سقف

راویز یک مصالح فوق العاده کارآمد و نوآور برای ساختمان‌ها جهت اجرای اکثر سقف‌های کاذب می‌باشد. مجریان و معماران با کمک محصول راویز می‌توانند سقف‌های بسیار مستحکم، باکیفیت و زیبا را ایجاد کنند. در صنعت ساخت و ساز از مصالح پرکاربرد و پرطرفدار راویز که ترکیب معدنی پلیمری بوده، استفاده فراوانی می شود.

مزیت های استفاده از راویز برای اجرای سقف ها

1. سقف راویز دارای وزن کم بوده و در مقایسه با فولاد و بتن بسیار سبک‌تر می‌باشد، به همین خاطر اجرا و فرایند ساخت آن به نسبت مصالح قدیمی سریع‌تر و راحت‌تر است.

2. راویز در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی، خراش، رطوبت، ورقه برداری، حرارت بسیار زیاد و نوسانات دمایی بسیار مقاوم است.‌

3. طرح‌های راویز بسیار منعطف بوده به همین خاطر معماران می‌توانند در اشکال و ابعاد متنوع از راویز برای ایجاد طرح‌های منحصر به فرد و خلاقانه در سقف‌های متعدد ساختمان استفاده کنند.

4. برای حفظ انرژی ساختمان می‌توانید از سقف راویز به عنوان عایق استفاده کنید.

 

راویز سقف پذیرایی

راویز سقف پذیرایی، نمایی خیره کننده و منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان شما ایجاد می کند. طرح های راویز سقف پذیرایی بسیار متنوع و شیک بوده و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

برای فرم دادن بیشتر راویز در سقف پذیرایی جهت ایجاد طرح های خاص تر و ظریف تر از ورقه های نازک تر راویر برای اجرای سقف کاذب استفاده می شود. در راویز کاری انواع سقف پذیرایی از لوستر جهت نورپردازی ایده‌آل و خاص استفاده شده و نمایی کلاسیک را ایجاد می کند. در مدلهای ساده راویز سقف پذیرایی می توان از هالوژن، نور نواری یا مخفی استفاده نمود‌.

راویز سقف پذیرایی در مدل‌های کلاسیک، مدرن و ساده اجرا می شود. استادکار با مهارت و تخصص بالا با گچ بری بر روی راویز نصب شده می تواند انواع طرح های شیک و مجلل را برای سقف سالن پذیرایی ایجاد کند.

راویز کاری سقف با گچ

یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین سقف‌های کاذب استفاده شده در ساختمان‌ها، سقف راویز گچی می‌باشد که به همراه فرم های منحنی ظریف و ساده با کمک گچ بر روی سقف اصلی اجرا می‌شود. برای اجرا کردن راویز کاری در سقف، بستر یا سازه سقف را با کمک نبشی و میلگرد درست می‌کنند. برای رویه سقف از ملات گچ و ورق های فلزی راویز استفاده می شود.

راویز کاری سقف با گچ جزو مراحل پایانی اجرای این سقف می باشد. با کمک گچ تمام حفره های توری فلزی راویز در سقف پوشش داده می شود.‌ با کمک گچ کاری بر روی راویز های نصب شده، طرح نهایی سقف اجرا می شود. گچ کاری در واقع نمای پایانی سقف های راویز می باشد.

رابیتس کاران ماهر و کاملا حرفه ای قادرند با استفاده از راویز و گچ، طرح های ساده و ظریفی را روی سقف اصلی یا سایر مکان های ساختمان پیاده سازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *